Aivan kaikki mitä mies tekee ärsyttää.
Siis aivan kaikki. Tuntuu, että provosoi tahallaan, että ärsyynnyn ja voi sitten käyttää sitä tekosyynä lähteä ulos. Viimeisimpänä taas ikuisuuskysymys eli imurointi. Kun on joulukuusi sisällä, koiralla talviturkki ja 7-vuotias poika pelaamassa sotaa legoilla niin koko ajan saa olla siivoamassa. Mies sitten vain koppavasti hymähtelee, että tunnin päästä on sama sotku kuitenkin eikä laita tikkua ristiin päivittäisen siivoamisen vuoksi.
Kommentit (16)
Sijaltainen_nousisi kirjoitti:
JSSAP
En halua jättää vaan opettaa että perhe-elämä on sitä että molemmat osallistuu.
Ei ihme ettei lapsia kanssasi enempää tee
Lähtisin ulos siinä vaiheessa, kun alkaa ärsyttää liikaa. Vaikka kävelylle tai lähibaariin.
Mutta ei tuossa vaiheessa ole muuta kuin ero, kun joka ikinen asia ärsyttää. Tuosta ei enää nousta. Vinkki: jätä mies lähivanhemmaksi, niin pääset itse vähän rilluttelemaan kerrankin.
Miksi helvetissä pitäis monta kertaa päivässä siivota? En viddu ymmärrä. Kertokaa nyt joku siivoushullu mitä siitä saa?
Ihan oikeassa miehesi on, sama sotku on taas kohta. Teillä on ainakin eri käsitys siisteydestä, sun mielestä pitää olla tiptop, miehen mielestä riittää kun siivoo sitten kun tilanne ohi. Te nyt vaan asutte yhdessä ja se tarkoittaa kompromisseja. Jos oma mieheni pyrkisi aina miellyttämään mua ja tekisi kaiken mun takia, juoksisin äkkiä pois, sellaista miestä sanotaan tohveliksi. Vastaisitko ap yhteen kysymykseen: oletteko olleet yhdessä noin 5 vuotta?
Vaikea ymmärtää, että on ihmisiä usein miehiä, jotka kuvittelevat, että ainoastaan naisille kuuluu kodin siivoaminen. Onneksi nykyajan nuoret miehet ovat tottuneet, että kun he asuvat jossakin niin siitä ei ole kahta sanaa, etteikö kotihommelit kuulu heillekin, paitsi jos toinen puolisko ei välttämättä halua niitä yksin tehdä.
Muissakin asioissa nämä samat juntturat ovat vaikeita ja vastuuta väisteleviä eli kiertoon lusmake.
Osa miehistähän on alistavia. Osaavat sen niin taitavasti. Näkevät sen, että miehet ovat aatelisia ja naiset heidän alaisiaan.
Mies ei ole sitä varten, että toteuttaa kaikki sun oikut. Minäkin naisensa lähtisin ovet paukkuen, jos olisi ainainen tehtävälista nenän edessä.
Osta robotti-imuri. Turha tehdä jostain siivousjutuista hirveetä ongelmaa, kun nykyään on kuitenkin laitteet ja jos ootte työssäkäyviä niin palkatkaa vaikka siivooja.
Se siivoaa kenen mielestä on likaista. Vai syöttekö silloin kun vain toisella on nälkä?
Ps. anna sille enemmän pillua.
ja miehen rahat kuitenkin kelpaa?
On se sellainen jannu, että vähän pelottaa mitä se vielä keksii. Joulu on tulossa ja kaikkee. Lapsiperhe kuitenkin kyseessä. Orpolapsia. Syyttömiä. Minä itken.
Vierailija kirjoitti:
Sijaltainen_nousisi kirjoitti:
JSSAP
En halua jättää vaan opettaa että perhe-elämä on sitä että molemmat osallistuu.
Miten tyhmä sä oikeasti olet?
JSSAP
Jos Sijaltainen nousisi.