Katselen juuri lihoneen kiusaajani kuvaa.
Haluaisin niin kommentoida hänen kuviinsa ne kaikki sanat, joita hän minulle sanoi.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
No, sano ne vain. Anna maistaa omaa lääkettään.
Mutta kun tiedän, että minun täytyy olla parempi ihminen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kosto ja "silmä silmästä" -ajattelu tuo ainakin itselleni paremman olon. Ei hurskastelu.
Hammurabin laki oli voimassa tuhansia vuosia, ja tietääkseni osassa maailmaa on edelleen, vaikkei sitä nimeä käytetäkään.
Kristinuskon suurimpia ansioita tai "ansioita" on ns. sivistyneemmän lainkäytön yleistyminen aikojen saatossa. Tosin aika uusi tulokas se kyllä meilläkin on.
Näyttää siis kiusaavan vieläkin..
Jos sinun täytyy tehdä se, niin tee.
Miksi kiusaat itseäsi? Miksi haluat oikein lillua itsesäälissäsi ja rypeä pohjamudissa tästä eteenpäinkin? En ymmärrä yhtään.
Pistä nyt se kuva kiinni, jatka omaa toivottavasti edes kohtalaisen hyvää elämääsi ja unohda ikävät asiat. Vain sinä itse aiheutat itsellesi nyt tuon ikävän olotilasi.
Ala-asteella luokkatoveri haukkui minua jatkuvasti lihavaksi. Olin normaalipainoinen. Näin hänet sattumalta nyt lähes 40-vuotiaana. Olen yhä normaalipainoinen, hän ei. Kyllähän se ilahdutti.
Lihominen on pieni juttu ap:n ongelmiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä sitä mäkkiin burgerille?
En syö roskaruokaa enkä lähtisi ikinä hänen kanssaan yhtään minnekään mistään hinnasta.
ap
Minä katselen juuri lihoneen vaimoni kuvaa. Tekisi myös mieli sanoa, mutta olen parempi ihminen, enkä sano. Jos ei kiinnostus häntä kohtaan palaa, niin ero on ainoa vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Ala-asteella luokkatoveri haukkui minua jatkuvasti lihavaksi. Olin normaalipainoinen. Näin hänet sattumalta nyt lähes 40-vuotiaana. Olen yhä normaalipainoinen, hän ei. Kyllähän se ilahdutti.
Minä taas olin alipainoinen. Hänen ansiostaan vaan kuvittelin muuta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Valitsisin itse laihana pysymisen milloin tahansa. Minä tässä olen voittanut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsisin itse laihana pysymisen milloin tahansa. Minä tässä olen voittanut.
ap
Kiusaajasi tuskin muistaa sinua, mutta itse teet itsesi vielä kiusatuksi ja haluat kostaa.
Tehtyä ei saa mikään tekemättömäksi.
Mene ja kuittaile entiselle kiusaajallesi. Leiki marttyyriä perustellaksesi tekosi, mutta ihan samanlainen kiusaaja sinusta tulee sillä hetkellä. Muuttaako teko aiempaa historiaa? Ei?
Mene hautausmaalle kävelemään. Siellä ne kiusaajat ja kiusatut, lihavat ja laihat makaavat sulassa suvussa kauniissa riveissä.
Kiusaajasi saa sympatiat..siksi et hauku.
Ihmiset kutsuisivat SINUA kiusaajaksi ja alkaisivat vältellä sinua.
Sano KASVOTUSTEN: läskiliisa..läskiperä..lyllertää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Anna palaa vaan, tämä kiusaaja on silloin tehnyt mitä haluaisi myös itselleen tehtävän joten se on hänen itsensäkin toive.