On muitakin vaihtoehtoja koronan ehkäisyyn kuin rokote koska se tauti ei kuitenkaan ole niin vakava mitä pelotellaan.
Eli vähän vakavempi vain kun influenssa
ystävät, stressitön elämä, vitamiinit, liikunta ja terveellinen ruokavalio ne ehkäisevät paremmin olen tuota jankuttanut palstalla mutta miksi jotkut ei kuuntele??
Siitä tulee stressiä että lukee paljon pahoja uutisia siksi tauditkin tarttuu helpommin
Kommentit (26)
Älä sekaannu asioihin mistä et mitään ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Sä et ymmärä sitä että luonnolliset hoitokeinot auttaa ja mitä asiaa en vit#u ymmärrä häh
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ymmärä sitä että luonnolliset hoitokeinot auttaa ja mitä asiaa en vit#u ymmärrä häh
Ap
Rokote on luonnollinen hoitokeino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eihän ole, ihmiset sen on tehnyt ja rokoteteollisuus saa siitä isot rahat. Liikunta ja terveellinen ruokavalion pitäminen on kuitenkin ollut ilmaista ja yli tuhat vuotta sitten ei ollut rokotuksia ja silti selvittiin rutosta ja tuli uusia ihmisiä
Ap
Miten niin korona ei ole vakava?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin korona ei ole vakava?
Niin silloinkun ei ole rajoituksia mutta kun niitä on se ei tartu niin paljon eli ei ole mikään rutto
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eihän ole, ihmiset sen on tehnyt ja rokoteteollisuus saa siitä isot rahat. Liikunta ja terveellinen ruokavalion pitäminen on kuitenkin ollut ilmaista ja yli tuhat vuotta sitten ei ollut rokotuksia ja silti selvittiin rutosta ja tuli uusia ihmisiä
Ap
Halvimman rokotteen hinta 2€! Kahvikuppi huoltsikalla maksaa enemmän.
Rutosta selvittiin, mutta puolet väestöstä kuoli.
No eihän tämä tauti nyt oikeasti ihan niin vakavalta vaikuta kuin pelotellaan. Suurin osa selviää lievillä oireilla kuitenkin. Vain harvat heittää veivin. Taitaa olla Suomessa 2-3% luokkaa. Sikainfluenssaan olisi kuollut todennäköisesti paljon enemmän, ellei väestöä olisi ehditty rokottaa ennen kuin se saapui tänne. Ja sehän iski pahasti erityisesti lapsiin ja nuoriin. Heitä kuoli ulkomailla paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö itse sitten jotain enemmän xdd? Et taida sinäkään mikään virologi olla. Vaikka ilmeisesti yrität sellaista leikkiä. Kuten oikeastaan kaikki tällä palstalla.
Kyllä se on vakava tauti, kerran siinä on hyvin vaihtelevat oireetkin, osa saa jopa pysyviä vaurioita. Onhan tavallinen kausi influenssakin vakava ja siihenkin kuolee ihmisiä. Koronassa on vielä pahemmat oireet ja se leviää erittäin helposti kaikista varotoimista huolimatta.
Että en lähtisi vähättelemään tätä tautia, vaikkei se nyt ihan mikään ruttoon verrattava olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on vakava tauti, kerran siinä on hyvin vaihtelevat oireetkin, osa saa jopa pysyviä vaurioita. Onhan tavallinen kausi influenssakin vakava ja siihenkin kuolee ihmisiä. Koronassa on vielä pahemmat oireet ja se leviää erittäin helposti kaikista varotoimista huolimatta.
Että en lähtisi vähättelemään tätä tautia, vaikkei se nyt ihan mikään ruttoon verrattava olekaan.
En vähättele tautia sanoin vaan että se ei ole niin vakava mitä pelotellaan ete muka ei voi minnekään mennä ilman maskia tai jne. Halua vain saada selvile miksi kaikki rokotevastaiset aloitkset saavat hirveesti alapeukkuja vaikka muulloin jos puhuu liikunnasta saakin yläpeukkuja
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että en lähtisi vähättelemään tätä tautia, vaikkei se nyt ihan mikään ruttoon verrattava olekaan.En vähättele tautia sanoin vaan että se ei ole niin vakava mitä pelotellaan ete muka ei voi minnekään mennä ilman maskia tai jne. Halua vain saada selvile miksi kaikki rokotevastaiset aloitkset saavat hirveesti alapeukkuja vaikka muulloin jos puhuu liikunnasta saakin yläpeukkuja
Ap
No joillekin se on vakava. Ja jotkut saa ne oireet pahoina. Eikö se riitä sulle että jotkut kärsii ne oireet vakavempina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että en lähtisi vähättelemään tätä tautia, vaikkei se nyt ihan mikään ruttoon verrattava olekaan.En vähättele tautia sanoin vaan että se ei ole niin vakava mitä pelotellaan ete muka ei voi minnekään mennä ilman maskia tai jne. Halua vain saada selvile miksi kaikki rokotevastaiset aloitkset saavat hirveesti alapeukkuja vaikka muulloin jos puhuu liikunnasta saakin yläpeukkuja
Ap
No joillekin se on vakava. Ja jotkut saa ne oireet pahoina. Eikö se riitä sulle että jotkut kärsii ne oireet vakavempina?[/quo
Riittää, missä sanoin että ei.
Itse pidän noita parempina ehkäisykeinoina koronaan kuin rokotetta
Ap
Sä et varmaan ole koskaan ollut kunnolla kipeänä? Mä oon kerran saanut kausi influenssan pahoilla hengitysoireilla ja oikeasti uskoin silloin kuolevani. Varmaan olisinkin kuollut, ellen olisi ollut nuori ja perusterve.
Mutta se kokemus sai minut ymmärtämään miksi jotkut kuolee siihen ja miksi sitä vastaan rokotetaan.
En ymmärrä ollenkaan tuollaista hälläväliä ajattelua. Älä ota rokotetta jos et halua, mutta anna muiden ottaa jos haluavat. Ja pyri noudattamaan maskisääntöä ja käsihygieniaa ettet ainakaan levitä tautia, jos se sulla vaikkapa oireettomana on.
Sinä olet perusterve, mutta on ihmisiä jotka eivät ole. Heillä ei auta terveet elämäntavat ja liikunta, jos korona tulee niin se voi olla heille kohtalokas, tai vähintäänkin kokemuksena tuskallinen. Ja mitään "heikommat joutaakin kuolla" viisastelua en sitten välitä tähän vastaukseksi kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Sä et varmaan ole koskaan ollut kunnolla kipeänä? Mä oon kerran saanut kausi influenssan pahoilla hengitysoireilla ja oikeasti uskoin silloin kuolevani. Varmaan olisinkin kuollut, ellen olisi ollut nuori ja perusterve.
Mutta se kokemus sai minut ymmärtämään miksi jotkut kuolee siihen ja miksi sitä vastaan rokotetaan.
En ymmärrä ollenkaan tuollaista hälläväliä ajattelua. Älä ota rokotetta jos et halua, mutta anna muiden ottaa jos haluavat. Ja pyri noudattamaan maskisääntöä ja käsihygieniaa ettet ainakaan levitä tautia, jos se sulla vaikkapa oireettomana on.
Sinä olet perusterve, mutta on ihmisiä jotka eivät ole. Heillä ei auta terveet elämäntavat ja liikunta, jos korona tulee niin se voi olla heille kohtalokas, tai vähintäänkin kokemuksena tuskallinen. Ja mitään "heikommat joutaakin kuolla" viisastelua en sitten välitä tähän vastaukseksi kuulla.
Olen ihminen joka on empaattinen, haluan että kaikki selviää koronasta ja olen just ollut kipeenä, yksinäisyys on sellainen nykyään mulla o paljon ystäviä mutta mua kiusattiin koulussa koko ala-asteen ajan enkä halua että kenellekkään käy samanlailla.
Kuulun itsekkin riskiryhmään ja minusta jokaisen elämä on yhtä arvokas en vaan pidä rokotteista koska ne mitkä sanoin aloituksessani auttavat ehkäisemään paremmin. se on joa ptutkittu että stressi laukaisee paljon tauteja ja silloin vastustuskyky ei auta, Eli ei stressata
Täällä on ennenkin sanottu että liikunta ja terveellinen ruokavalio ehkäisee tauteja mutta jos sanoo että ehkäisee paremmin kun rokote ollaan heti leimaamassa ja alapeukuttamassa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet perusterve, mutta on ihmisiä jotka eivät ole. Heillä ei auta terveet elämäntavat ja liikunta, jos korona tulee niin se voi olla heille kohtalokas, tai vähintäänkin kokemuksena tuskallinen. Ja mitään "heikommat joutaakin kuolla" viisastelua en sitten välitä tähän vastaukseksi kuulla.Olen ihminen joka on empaattinen, haluan että kaikki selviää koronasta ja olen just ollut kipeenä, yksinäisyys on sellainen nykyään mulla o paljon ystäviä mutta mua kiusattiin koulussa koko ala-asteen ajan enkä halua että kenellekkään käy samanlailla.
Kuulun itsekkin riskiryhmään ja minusta jokaisen elämä on yhtä arvokas en vaan pidä rokotteista koska ne mitkä sanoin aloituksessani auttavat ehkäisemään paremmin. se on joa ptutkittu että stressi laukaisee paljon tauteja ja silloin vastustuskyky ei auta, Eli ei stressata
Täällä on ennenkin sanottu että liikunta ja terveellinen ruokavalio ehkäisee tauteja mutta jos sanoo että ehkäisee paremmin kun rokote ollaan heti leimaamassa ja alapeukuttamassa
Ap
Sori kirjoitusvirheistä, Masennus ja yksinäisyys on jonkinalinen tauti ja minulla on ollut sellainen 3 vuotta sitten
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Nämä sitten jaksaa... No, sanopa se niille ruttoon menehtyneille! Kuten nykyään niille koronaan kuolleille! Käypä kertomassa ja kysypä mitä mieltä ovat mielipiteestäsi! Ja tulkitaan vastaamattomuus siten kuten jokainen normaaliälyllä varustettu sen tajuaisi... Kaikki taudit loppuu aikanaan. Se on selvä. Mutta millä hinnalla, kun kahjot paasaa kaiken maailman ääliömäistä rokotevastaisuuttaan ja salaliitoteorioitaan.... Että lähetintä ja muuta rokotteessa... V...tu! Kyllä ihmisen elimistö tuhoaa kaiken ylimääräisen. Myös sen coronan, jos vain terveys kestää. Kaikilla vain ei kestä. Survokaas tikku per...nne ja katsokaa milloin märkii sieltä pois?
Miksi j--liste luulette, että elinsiirto potilaille syötetään hylkimisenestolääkettä koko loppuelämä?
Sori -meni vähän eri vastaajalle, mutta mielipiteeni tuli selväksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet perusterve, mutta on ihmisiä jotka eivät ole. Heillä ei auta terveet elämäntavat ja liikunta, jos korona tulee niin se voi olla heille kohtalokas, tai vähintäänkin kokemuksena tuskallinen. Ja mitään "heikommat joutaakin kuolla" viisastelua en sitten välitä tähän vastaukseksi kuulla.Olen ihminen joka on empaattinen, haluan että kaikki selviää koronasta ja olen just ollut kipeenä, yksinäisyys on sellainen nykyään mulla o paljon ystäviä mutta mua kiusattiin koulussa koko ala-asteen ajan enkä halua että kenellekkään käy samanlailla.
Ap
Surullista että sua on kiusattu älä tee kuitenkaan samaa, Onhan se totta että jos muuten täällä puhuu liikunnan ja hyvän ruuan hyödyistä tlee paljon yläpeukkuja mutta jos samassa lauseessa puhuu rokotteesta niin alapeukutetaan
Niin on. Miksiköhän kukaan ei tajua sitä että esim stressitön elämä ehkäisee taudit