Missä noita voitikkuja ja meloninkuljetuskärryjä myydään??? Aivan ihanat!
Ootteko te vielä törmänneet noihin tuotteisiin? Mä kysyin Prisman myyjältä, mutta sillä ei ollut mitään hajua, sanoi vaan ettei oo koskaan kuullutkaan, mutta ne saattaa olla jotain kesäsesonkituotteita.
Kommentit (21)
Mitkä ihmeen meloninkuljetuskärryt? Googlekaan ei kertonut
Minäkin kaipailisin vastauksia! Voitikut vaikuttaa käteviltä! :)
Voi kiitos! Täytyykin kysyä jos mies lähtis tänään ajelemaan koko perheen voimin cittariin:)
Ap
Niitä siis mainostetaan usein tässä vauva-palstan yläbannerissa, ovat varmaan tarkkaan rajanneet kohderyhmän lapsiperheisiin kun en minäkään noihin mainoksiin ole muualla törmännyt... Onkohan noita voitikkuja myös yrtti- ja valkosipulimaustettuna?
ap
Voitikun löysin googlettamalla ja voisi olla näppärä tosiaan vuokien voiteluun, muuta käyttöä en sille keksisi. Mutta kertokaa nyt joku mikä on meloninkuljetuskärry?? Jotkut pienet kärryt (vrt kaljakärryt) joilla vedetään melonia perässä? :D
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 15:03"]Onkohan noita voitikkuja myös yrtti- ja valkosipulimaustettuna?
ap
[/quote]
Ei ainakaan meidän cittarissa ollut kuin "perusvoiversioita". En ole ainakaan kuullut että olisi muita.
voikohan tuolla voitikulla öljytä peräpukamia?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 15:18"]
[/quote]
Voi, tai siis ei voi öljytä, mutta voi voidella. Mutta kannattaa napsaista pala pois pukamarupeaman jälkeen kun alat vuokaa voitelemaan.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 15:18"]
[/quote]
Voitikku toimii todella hyvin myös liukuvoiteena anaaliseksiin. Helppo käyttää ja varsin sopivan kokoinen, ainakin minulle.
voi perkele!!!
voitikku katkesi emättimeeni!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 15:38"]
voi perkele!!!
voitikku katkesi emättimeeni!
[/quote]
Älä huoli, se sulaa sinne suht nopeasti. Tosin voi vähän tahrata valuessaan, mutta phs auttaa.
voiko tuolla meloninkuljetuskärryllä kuljettaa myös varhaiskaalia? tietääkö kukaan?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 15:41"]
voiko tuolla meloninkuljetuskärryllä kuljettaa myös varhaiskaalia? tietääkö kukaan?
[/quote]
Periaatteessa voi, mutta ei toimi täysin ihanteellisesti. Vähän sama jos kuljettaisit kananmunia jäätelöautossa, liikkuuhan ne, mutta tulos ei ole toivottu.
Mun teini pölli meloninkuljetuskärryni ja kuskaa sillä nykyään pallon korisharkkoihin. On niin saatanan laiska, ettei edes palloa jaksa kantaa. Toivottavasti kentällä sit jättää kärryn kuitenkin laidalle. Hävettää.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 15:43"]
Mun teini pölli meloninkuljetuskärryni ja kuskaa sillä nykyään pallon korisharkkoihin. On niin saatanan laiska, ettei edes palloa jaksa kantaa. Toivottavasti kentällä sit jättää kärryn kuitenkin laidalle. Hävettää.
[/quote]
LS ILMO TEHTY! Täytyy olla kasvatuksessa ja kotioloissa jotain TODELLA pielessä että saa teinin käyttäytymään noin!!!
Voi vittu. Mun mies sanoi että se haluaa relata illan ja katsoa peliä, eikä todellakaan lähde minkään meloninkuljetuskärryn takia kuskaamaan mua cittariin!
Ja -tietämättä tästä ketjusta- mies totesi että sen voitikun voi tunkea vaikka hanuriin.
Pitäisköhän mun erota?
Ap
K-cittarissa oli hyllyllinen meloninkuljetuskärryjä, hintakin oli edullinen :) Ostin yhdet ja samalla melonin, jotenkin saatiin heti kokeilla. Toimii. Voitikkuja oli myös samassa cittarissa voihyllyssä, tosin ovat aika pieniä, joutuu etsimään hiukan. Hyvältä maistuu ja lapset tykkää :)