Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenosta kysymys

Vierailija
18.12.2020 |

Mulla olisi nyt rv 7+5. Viime sunnuntaina alkoi verinen vuoto joka jatkuu edelleen ja eilen ultrassa todettiin viikkoja 7+2 vastaava alkio, mutta ei sykettä.

Vuodan kuitenkin koko ajan, mutta ei ole mitään kipuja. Kivuliain päivä oli maanantaina. En kuitenkaan saanut vielä lääkettä tyhjennykseen / lähetettä kaavintaan vaan menen vielä ensi viikolla neuvolaan jossa otetaan uusi ultra. Lisäksi pitää käydä vielä verikokeessa, jotta nähdään laskeeko hormoni (eilen oli vielä korkea).

Olin jotenkin shokissa enkä älynnyt kysyä, että miksi näin. Kuinka kauan teillä on odotettu, että alkio vuotaisi pois spontaanisti? Tapahtuiko näin? Mulla tulee siis vuotoa koko ajan, mutta se ei ole kovin runsasta.

Luulin jo, että se alkio olisi vuotanut pois ja olinkin vähän järkyttynyt, kun se kohdussa vielä olikin. Tuntuu vaan, että tämä pitkittyy ja pitkittyy 🥺

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos seuraavassa ultrassa alkio on edelleen kohdussa niin saat ajan tyhjennykseen tai kaavintaan. todenäköisesti lääkkeelliseen tyhjennykseen. mulla tokasta ultrasta meni vielä reilu viikko tyhjennysaikaan. todella paljon voimia ap.lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi