Miehet ottaa kyllä huonoja kuvia Tinderiin, sanon minä!
Jossain profiilissa saattaa olla ihan ok kuvia, mut sitten joku kamerakännykällä liian läheltä otettu selfie, jossa erityisesti nenä korostuu, pilaamassa kaiken. Argh!
Kommentit (8)
Kyllä tai sitten on jotain ihme huumorikuvia tai keskisormi tanassa tai muuten joku hassu ilme. Tai sitten on vaikka 5 kuvaa mutta kaikki otettu niin ettei hlöä tunnista. Kaukaa ja hämäriä.
Miksei voi vain ottaa noin 6 kuvaa kasvoista ja vartalosta joista näkee hyvin miltä ihminen näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Alhaalta päin otettu kuva ihan liian läheltä naamaa, mielellään vielä mahdollisimman yrmy ilme. Sitten ihmetellään kun naiset ei innostu.
Sit on hiton paha kuva myös alaviistosta otettu kuva esim. rantatuolilta, jossa maha näyttää isolta ja hartiat kapeilta (tuo kulma lisää tuota vaikutelmaa) ja vielä kalpea iho 😂
Ap
Onko kivempaa, että miehellä on "hyvät" kuvat ja sitten pettyä treffeillä?
Plus ne ikivanhat kuvat. Viimeksi yksi oikein mainitsi, että hänellä on ihan tuoreet kuvat ja ihmettelee niitä, jotka laittavat vanhoja. No ei tasan varmasti ollut.
Mulla on webbi kameran selffie ja pari kuvaa kalareissuilta saaliista.
Etsin nuorehkoa naista seksisuhteeseen. Vielä ei oli onnistanut.😔
M51
Olisi kiva myös jos joskus joku mies hymyilisi. Niitä ei Tinderissä juuri näe. Ihme cool ilmeitä ja suorastaan vihamielisen näköistä porukkaa osa.
Minulla on ihan hyvät kuvat joihin on panostettu. Ei mainittavaa vaikutusta ole ollut.
Noita huonoja kuvia on myös todella monella naisellakin. Mikä ihneen ajatus on laittaa niitä nallenkorva/kuono kuvia tinderiin? Samoten ne ylifiltteröidyt kuvat joissa naama kun kuin jollain vahanukella.
M38
Alhaalta päin otettu kuva ihan liian läheltä naamaa, mielellään vielä mahdollisimman yrmy ilme. Sitten ihmetellään kun naiset ei innostu.