Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kumppani avautua uudesta parisuhteesta eksälleen?

Vierailija
18.12.2020 |

Sain kuullu että ystäväni mies on pitkän aikaa jutellut eksälleen nykyisestä parisuhteesta. Avautunut suhteen yksityisistä ja arkaluontoisista asioista. Ystäväni ei ole tästä tiennyt . Sai kuulla asiasta kiertotietä. Olen itse harmissani ystävän puolesta. Jos minun kumppani olisi käyttäytynyt noin , kokisin sen tietynlaiseksi uskottomuudeksi ja petokseksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kanssasi. Ei ole asiallista tuo. 

Vierailija
2/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä estää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kukaan voikkaan estää. Mutta mielestäni kun suhde päättyy niin samalla päättyy myös kaikki muu yhteinen. Viimeistään siinä vaiheessa kun tulee uusi kumppani kuvioihin. Ystäväni tilanteessa suhde on jo pitkäaikainen. Mielestäni täytyisi olla jokin muu taho jutella kuin eksä.

Vierailija
4/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisetkin avaudu usein kavereilleen suhteen asioista? Tuo exä on nyt kaveri.

Vierailija
5/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelmana se, että asioista on avauduttu vai että niistä on avauduttu nimenomaan eksälle? Jos edellinen niin ymmärrän että ystävääsi harmittaa. Jos jälkimmäinen niin en käsitä. Jos sinua harmittaa mutta ystävääsi ei, en ymmärrä senkään vertaa.

Vierailija
6/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa sympatiaa, koska ex tietää millainen mies on suhteessa. Tai sitten yrittää lämmitellä exäänsä.

Vierailija
7/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kokee olonsa petetyksi. Avautuminen ei ole ongelma vaan se kenelle on avauduttu.

Vierailija
8/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä kukaan voikkaan estää. Mutta mielestäni kun suhde päättyy niin samalla päättyy myös kaikki muu yhteinen. Viimeistään siinä vaiheessa kun tulee uusi kumppani kuvioihin. Ystäväni tilanteessa suhde on jo pitkäaikainen. Mielestäni täytyisi olla jokin muu taho jutella kuin eksä.

Eli kun suhde päättyy, olet valmis luopumaan kavereista, koirasta, harrastuksista - vain siksi, että ne kuuluivat elämään exän kanssa.

Vierailija
9/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on pointtina? Ovatko he vielä hyviä ystäviä?

Jos ystäviä, eikä muita sellaisia ole, niin ymmärrän keskustelun.... Tuollaisiin kyllä pitäisi osata varautua etukäteen, kun tietää läheisistä väleistä.

Mulla on nimittäin yksi kaveripariskunta, jotka eros ystävinä. On yhteisiä lapsiakin. Viettävät joulunsa jne vielä yhdessä ja paljon parantavat maailmaa ystävinä. Siinä ei tosiaan ole romantiikkaa häivääkään, tiedä olisko koskaan ollutkaan. Luulivat vaan niin. MUTTA vaatii uusilta kumppaneilta paljon, että pystyy elämää tuossa symbioosissa. Kun tälleen vanhalta kaveriltakin menee toisinaan puurot ja vellit unohduksiin.

Vaiko vaan eronnut pariskunta, joka on yhteyksissä vaan lasten takia? en ymmärrä, miten tuommoiset huolet voi kuulua eksälle. Ketä edes kiinnostaa kuunnella? Kuka kuuntelee?

Vierailija
10/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin eksän kanssa hyvissä väleissä, ja kavereita ollaan edelleen. Voisin hyvin kuvitella tilanteen, jossa kertoisin parisuhdehuolistani hänelle. Jos yhteydenpito ja läheiset välit eksään olisivat uuden kumppanin mielestä uhka, niin se olisi hänen ongelmansa. En edes haluaisi suhdetta ihmisen kanssa, joka olisi noin epävarma omasta asemastaan eikä luottaisi minuun.

Vierailija
11/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni kokee olonsa petetyksi. Avautuminen ei ole ongelma vaan se kenelle on avauduttu.

Tämä laittaa miettimään, että kaverisi tulisi pohtia tarkkaan, miksi se on ongelma. Kokeeko, että ei mieheen ei voi luottaa tai että jää jollain tavalla toiseksi edelliseen kumppaniin nähden?

Vierailija
12/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän uus puoliso rupes avautumaan mulle kun heillä tuli ongelmia suhteessa. Ja siis heidän suhde oli se mihin mun ja exän liitto lopullisestipäättyi (siis kun tää suhde paljastui). Ihan kuin oisin exäni äiti tai mikä lie.

Estin tään hullun naisen kaikilla kanavilla ja kerroin eksälle että hoitaa nyt sen muijansa kanssa asiat ihan itte.

Vierailija
13/13 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä missään laissa kielletä, mutta typeräähän se on. Eikö nyt ketään muuta kaveria siihen hätään ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi