Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen, joka aina "huumorilla" pilkkaa muita, mutta itse ei kestä samaa

Vierailija
18.12.2020 |

Huumorin varjolla sanotaan ties mitä törkeyksiä ja pilkkanimityksiä. Töksäytetään jotain sarkastista ja nauretaan päälle "hehhen, se oli vaan vitsi". Sitten, kun sanot jotain yhtä loukkaavaa ja pilkallista takaisin, niin suututaan verisesti. Mikä tällaisia ihmisiä vaivaa!? Mitä vikaa siellä pääkopassa on!?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sun puoliso tai ihastus, jos ei, niin ihan turha vaivata päätä asian pohtimiseen.

Vierailija
2/9 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto. Ei kestä sitä itse, koska uskoo toisen olevan tosissaan. Omat juttunsa tietää vitseiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbtunne yhtäkään tuollaista ihmistä. Miksi ap sinä olet tekemisissä sellaisen kanssa?

Vierailija
4/9 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi ap sinä olet tekemisissä sellaisen kanssa?"

No, harvempi pääsee valkkaamaan esim. "työkavereitaan"... (En ole ap.)

Vierailija
5/9 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin eri asia heittää läppää kuin oikeasti satuttaa. Toki huumori on hyvä valita seuran mukaan. Usein työpaikoilla on tätä, että joku yrittää vain murtaa jään ja olla hauska, mutta muilla ei ole samaa huumorintajua vaan käynnistyy kolmas maailmansota. 

Vierailija
6/9 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on tuollainen. :(

Vierailija
7/9 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen tuttu löytyy lähipiiristä. Rasittavaa seuraa kun pitää olla jatkuvasti varpaillaan puheidensa kanssa ja samanaikaisesti kuunnella tökeröä henkilöön käyvää kettuilua. No, yksin viettää nykyään aikaansa. Lähteneet on tyttöystävä ja kaverit.

Vierailija
8/9 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on harrastustoiminnassa tuollainen tyyppi :D vidduilee jokaiselle tasaiseen tahtiin ja kun saa takasin samantason juttua niin käämit palaa. Myös TODELLA kilpailuhenkinen ja epäonnistuminen menee aina tunteisiin. Muuten rehti ja ahkera kaveri, mutta kaikenlainen rentous hänestä puuttuu.

Vierailija
9/9 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on mennyt vikaan hänen kehityksessään. Valitettavasti en ainakaan itse tiedä tapauksia joissa henkilö olisi myöhemmin oppinut suhtautumaan rennommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän