Ihminen, joka aina "huumorilla" pilkkaa muita, mutta itse ei kestä samaa
Huumorin varjolla sanotaan ties mitä törkeyksiä ja pilkkanimityksiä. Töksäytetään jotain sarkastista ja nauretaan päälle "hehhen, se oli vaan vitsi". Sitten, kun sanot jotain yhtä loukkaavaa ja pilkallista takaisin, niin suututaan verisesti. Mikä tällaisia ihmisiä vaivaa!? Mitä vikaa siellä pääkopassa on!?
Kommentit (9)
Huono itsetunto. Ei kestä sitä itse, koska uskoo toisen olevan tosissaan. Omat juttunsa tietää vitseiksi.
Enbtunne yhtäkään tuollaista ihmistä. Miksi ap sinä olet tekemisissä sellaisen kanssa?
"Miksi ap sinä olet tekemisissä sellaisen kanssa?"
No, harvempi pääsee valkkaamaan esim. "työkavereitaan"... (En ole ap.)
On täysin eri asia heittää läppää kuin oikeasti satuttaa. Toki huumori on hyvä valita seuran mukaan. Usein työpaikoilla on tätä, että joku yrittää vain murtaa jään ja olla hauska, mutta muilla ei ole samaa huumorintajua vaan käynnistyy kolmas maailmansota.
Tuollainen tuttu löytyy lähipiiristä. Rasittavaa seuraa kun pitää olla jatkuvasti varpaillaan puheidensa kanssa ja samanaikaisesti kuunnella tökeröä henkilöön käyvää kettuilua. No, yksin viettää nykyään aikaansa. Lähteneet on tyttöystävä ja kaverit.
Meillä on harrastustoiminnassa tuollainen tyyppi :D vidduilee jokaiselle tasaiseen tahtiin ja kun saa takasin samantason juttua niin käämit palaa. Myös TODELLA kilpailuhenkinen ja epäonnistuminen menee aina tunteisiin. Muuten rehti ja ahkera kaveri, mutta kaikenlainen rentous hänestä puuttuu.
Jotain on mennyt vikaan hänen kehityksessään. Valitettavasti en ainakaan itse tiedä tapauksia joissa henkilö olisi myöhemmin oppinut suhtautumaan rennommin.
Onko se sun puoliso tai ihastus, jos ei, niin ihan turha vaivata päätä asian pohtimiseen.