Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vanhat koulukuvat

Vierailija
18.12.2020 |

Mä olen aina pitänyt jotenkin mua ja mun miestä samalla tasolla, mutta eilen hänen vanhoja koulukuvia selatessa alkoi melkein jo itkettämään.

Mun mies on ollut lapsena ja nuorena todella hyvännäköinen. Ja suosittu. Luokkakuvissa hän kaulailee luokan pissisten kanssa ja on vaan niin cool. Nykyään hän on siis vähän vatsakas keski-ikäinen äijä, vanhentunut ja muuttunut ihan hirveästi noista vuosista.

Sitten jos katsoo mun koulukuvia, näkee vähän urpon tytön, joka oli vähän pyöreä eikä millään tavalla kaunis tai suosittu. Kukaan poika ei koskaan ollut kiinnostunut musta.

Aloin miettimään, että jos oltaisiin nuoruudessa tavattu, ei toi mun mies katsoisikaan mua päin.

Helvetti, melkein nelikymppinen nainen vieläkin vertailee itseään siihen epäsuosittuun koulutyttöä! Onko täällä muita, jotka edelleen muistelevat omaa asemaansa peruskouluaikana ja sen mukaan määrittelevät näemmä loppuelämänsä itseään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä tuolla tavalla tule ajateltua, mutta vaikuttaahan se kouluaikojen kiusaaminen. Minunkin mies on kouluaikoina ollut kuulemma vilkas ja suosittu, itse aivan päinvastainen. Ei kyllä ikäeronkaan puolesta olisi kouluaikoina voitu olla pari. Olin sellainen syrjitty hissukka.

Vierailija
2/6 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinä sait tuon luokan suosituimman pojan puolisoksesi, ei ne pissikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltain mun miehen kanssa voitu olla sisarukset ellei peräti kaksoset. Molemmat suu auki ja arannäköisiä niissä alakouluvaiheen kuvissa :D

Vierailija
4/6 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli luokkakokous 20 v jälkeen.

Luokan suosituin, amerikkalainen isä, paljon cooleja vaatteita, matkustanut, pitkä, komea jne iloinen

Oli taksikuski, vatsaa, musta nahkatakki, päältä kalju. Iloinen oli edelleen, mutta puheessa katkeruus maata kohtaan oli syvä. Hallitus, verotus jne.

Monta krt naimisissa, lapsia paljon siellä täällä.

Vierailija
5/6 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli kouluaikoina kiusattu nörtti, nykyään ihan komea urheilullinen mies. Minä olen myös nykyään hyvännäköinen hoikka missi (En nuorena ollut).

Mies sai kyllä balsamia haavoilleen, kun baarissa sen pahin kiusaaja yritti tulla iskemään minua, ja hän sai sitten hätistellä hölmistyneen äijän pois.

Kyllä ne kouluaikojen kaunottaret ja komistukset ovat jo parhaan kautensa silloin eläneet. Nykyisin pääosin kouluttamattomia yh- tai etävanhempia.

Vierailija
6/6 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, joku peruskoulun hierarkia on ihan yhdentekevä asia aikuiselämässä. Ainakin omassa elämässä se on mennyt niin että ei kovin monesta "coolista koviksesta" tullut peruskoulun jälkeen paljon mitään. Se peruskoulun suosio oli tavallaan heidän huippunsa ja siitä asti on ollut alamäkeä. Minusta tuo on paljon surullisempaa kuin saavuttaa "huippu" vasta aikuisiällä. Ja en todellakaan sano että kaikille noin kävisi, mutta tunnen useamman tapauksen jossa entinen peruskoulun kultapoika/tyttö on nykyään vaan lähiöbaarin pöhöttynyt kanta-asiakas.

Minä olin peruskoulussa punkkari ja mies urheilullinen perusjamppa. Tasan tarkkaan tiedän ettei mies olisi kiinostunut siitä kolmen sentin kajaalien, kirkkaanpunaisen hiuslakkapilven ja repaleisten vaatteiden tytöstä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän