Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausdiabetes ja lounas. Vinkkejä kaivataan!

Vierailija
07.05.2014 |

Näin siinä sitten kävi että radi-tuomio tuli. Nyt olen ihan pulassa näiden syömisien kanssa. Mikä nopea lounaruoka sopisi töihin evääksi? Ruoka tarvitsisi siis olla sellainen jonka aamulla saa nopeasti haettua kaupan hyllyltä valmiina ja valmistamiseen tarvitaan korkeintaan mikro. Kärsin kovasta raskauspahoinvoinnista joten itse en pysty mitään ruokia valmistamaan, saati sitten eväinä mukana kantelemaan. Pelottaa ja ahdistaa koko tämä homma niin että olen aivan neuvoton. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihahyytelöä ja kasviksia

Vierailija
2/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kommentoida että lihahyytelö ei ehkä ole ensimmäinen mitä huonovointisen tekee mieli :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olikin vain esimerkki. Kai huonovointinen itse tietää, mitä voi syödä.

Vierailija
4/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään kohtalotovereita? :(

Vierailija
5/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista perusruokaa vähällä hiilarimäärällä. Mä söin esim kasviksia ja kalaa tai kanaa. Mulla vaikutti määrä enemmän kuin laatu, pieniä annoksia. Hedelmät nosti helposti sokerin. Jos nousee, niin kävelemällä laskee. Lounaan päälle tein pientä kävelyä jos ehdin. Älä stressaa, ei oo oikeesti kovin hankalaa kun oppii katsomaan mistä se sokeri nousee. 

Vierailija
6/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka höyryttäisit jotain kasviksia (pikkuporkkanat, kukkakaali) edellisenä iltana ja paistaisit esimerkiksi kanaa. Mukaan duuniin pieneen rasiaan ja mikroon.

Vierailija
7/7 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mikrokeitto ja pari palaa hapankorppua/näkkäri- Keitossa ei oo paljoo hiilareita, ja nuo kovat leivät on usein semmosia jota maistuu vaikka onkin pahoinvointia. Noista eväissä ei niin hirveesti niitä hiilareita tuu, ja tuorekurkkua. Ja vaikka sokeroimatonta mehukeittoa niin ei tuu sitä sokeria/hiilareita niin paljoo.