Ovatko kaikki yli 40-vuotiaat sinkkumiehet nykyään kaljuja?
Liityin eilen happypancakeen ja olen järkyttynyt: ikähaarukassa 40-45 ei ole tullut vastaan vielä yhtään sellaista järkevää suomalaista miestä, jolla olisi HIUKSET.
Kommentit (15)
Ainakin itselläni on tuuheat hiukset. Toki harmaita alkaa jo olla joukossa mukana. Mutta ylen ikähaitarisi yläpuolella pari vuotta. Happypancaken tarjonta on ainakin naisten puolesta mielenkiintoinen. Ei oikeastaan lainkaan ysin tai kympin naisia. Ihan muutama kasin nainen ja loput sitten alle seiskaa. Ysit ja kympit saanevat Tinderissä niin paljon huomiota, että eivät koe tarpeelliseksi liittyä pannukakkuun.
Tuntemillani naimisissa olevilla 4-kymppisillä miehillä on yleensä edelleenkin tukka päässä. Miksi sitten sinkuilla ei olisi?
Onko kaikki sinkkunaiset näin vajaita kuin ap?
Ovat, ja lisäksi tähän epidemiaan kuuluu lyhythihainen ruutupaita, leijonakaulakoru, polvimittaiset lökäpöksyt ja saatanallinen kaljamaha. Siinäpä sitä märkää päiväunta.
Mulla on hiukset tallella mutta deittailen vain parikymppisiä.
m44
Kyllä, kokoonnuttiin ja päätettiin, että ihan reiluuden nimissä kukaan ei saa pitää hiuksia.
On sitten hiukan tasaväkisempää tämä kilpailu kaikista niistä kiipeilyä, laskettelua ja sukellusta harrastavista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemillani naimisissa olevilla 4-kymppisillä miehillä on yleensä edelleenkin tukka päässä. Miksi sitten sinkuilla ei olisi?
Tämähän selittääkin kaiken.
Itselläni on poninhäntä. Ja viikset.
m40
Ei voi tietää kun ei päältäpäin näe kuka on sinkku ja kuka ei. Kun ei sitä ole tatuoitu otsaan. Itse en mitään tindereitä käytä.
Kannattaisko teidän suomalaisten naisten tuottaa parempia geenejä, kun kaljuusgeeni tulee aina äidiltä? =D
Tämä on osa kansallista sinkkujen kaljuunnuttamisohjelmaa. Kun sinkkumies täyttää 40 tai yli 40 vuotias mies sinkkuuntuu, niin Valtion Virallinen Kaljuunnuttaja VVK tulee käymään ja leikkaa miehen hiukset. Samalla sovitaan vakirytmi, jolloin VVK miehen luona vierailee. Näin ylläpidetään status quo kaljutus.
Ovatko kaikki yli 40-vuotiaat sinkkunaiset nykyään läskejä? Ai niin... mutta eihän se ole sama asia, jokainen voi itse päättää onko läski, mutta kaljuuntuminen on geeneissä.
Voi ei tätä aloitusta...
Hei kaljut miehet, tykkään teistä, jos muuten olette ihan kunnossa ja tasapainoisia ihmisiä. Tykkään miehistä, jotka ovat joko kaljuja tai omaavat pitkän letin. Erikoinen maku, vaikka olen ihan tavallinen nainen.