Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki yli 40-vuotiaat sinkkumiehet nykyään kaljuja?

Vierailija
15.12.2020 |

Liityin eilen happypancakeen ja olen järkyttynyt: ikähaarukassa 40-45 ei ole tullut vastaan vielä yhtään sellaista järkevää suomalaista miestä, jolla olisi HIUKSET.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei tätä aloitusta...

Hei kaljut miehet, tykkään teistä, jos muuten olette ihan kunnossa ja tasapainoisia ihmisiä. Tykkään miehistä, jotka ovat joko kaljuja tai omaavat pitkän letin. Erikoinen maku, vaikka olen ihan tavallinen nainen.

Vierailija
2/15 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulipää on muotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itselläni on tuuheat hiukset. Toki harmaita alkaa jo olla joukossa mukana. Mutta ylen ikähaitarisi yläpuolella pari vuotta. Happypancaken tarjonta on ainakin naisten puolesta mielenkiintoinen. Ei oikeastaan lainkaan ysin tai kympin naisia. Ihan muutama kasin nainen ja loput sitten alle seiskaa. Ysit ja kympit saanevat Tinderissä niin paljon huomiota, että eivät koe tarpeelliseksi liittyä pannukakkuun.

Vierailija
4/15 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemillani naimisissa olevilla 4-kymppisillä miehillä on yleensä edelleenkin tukka päässä. Miksi sitten sinkuilla ei olisi?

Vierailija
5/15 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki sinkkunaiset näin vajaita kuin ap? 

Vierailija
6/15 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat, ja lisäksi tähän epidemiaan kuuluu lyhythihainen ruutupaita, leijonakaulakoru, polvimittaiset lökäpöksyt ja saatanallinen kaljamaha. Siinäpä sitä märkää päiväunta.

Vierailija
7/15 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hiukset tallella mutta deittailen vain parikymppisiä.

m44

Vierailija
8/15 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!!

Vierailija
9/15 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kokoonnuttiin ja päätettiin, että ihan reiluuden nimissä kukaan ei saa pitää hiuksia.

On sitten hiukan tasaväkisempää tämä kilpailu kaikista niistä kiipeilyä, laskettelua ja sukellusta harrastavista naisista.

Vierailija
10/15 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemillani naimisissa olevilla 4-kymppisillä miehillä on yleensä edelleenkin tukka päässä. Miksi sitten sinkuilla ei olisi?

Tämähän selittääkin kaiken.

Vierailija
11/15 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on poninhäntä. Ja viikset.

m40

Vierailija
12/15 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää kun ei päältäpäin näe kuka on sinkku ja kuka ei. Kun ei sitä ole tatuoitu otsaan. Itse en mitään tindereitä käytä.

Vierailija
13/15 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko teidän suomalaisten naisten tuottaa parempia geenejä, kun kaljuusgeeni tulee aina äidiltä? =D

Vierailija
14/15 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on osa kansallista sinkkujen kaljuunnuttamisohjelmaa. Kun sinkkumies täyttää 40 tai yli 40 vuotias mies sinkkuuntuu, niin Valtion Virallinen Kaljuunnuttaja VVK tulee käymään ja leikkaa miehen hiukset. Samalla sovitaan vakirytmi, jolloin VVK miehen luona vierailee. Näin ylläpidetään status quo kaljutus.

Vierailija
15/15 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki yli 40-vuotiaat sinkkunaiset nykyään läskejä? Ai niin... mutta eihän se ole sama asia, jokainen voi itse päättää onko läski, mutta kaljuuntuminen on geeneissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi