Mitä olet saanut tänään aikaan ? -Sincc kyselee
Itsehän rakensin kaapin. Vaikken ihan puuseppä olekaan.
Nyt kokkailen ruokia. Vaikken ihan keittiömestari oleccaan ..
Sincc
Kai´k onnistuu ..
Kommentit (32)
Mistä moinen alapeukku ja kateus ?
Sincc
Joskus olisi kiwa tietää mikä palstalaisilla on hätänä ..
Sen Sinc kyllä ymmärtää, jos tekemisen estää joku syy. Vaikka sairaus.
Sincc
Olen saanut aikaan paniikin, koska tänään on deadline ja Googlen ohjelmat kaatuivat eikä siis hommia pääse tekemään. Prkle.
Levitin kolme jätesäkillistä kaniinien kuivikkeita puutarhaan. Hoidin kompostia. Jatkoin uuden kiukaan kiuaskivien asettelua, aika haastavaa hommaa saada ne hyvin. Vienyt saunalle yhden kottikärryllisen polttopuita ja vielä toinen on tarkoitus kärrätä.
Nyt on pakko tehdä itselle ruokaa, vasta aamiainen nautittu.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut aikaan paniikin, koska tänään on deadline ja Googlen ohjelmat kaatuivat eikä siis hommia pääse tekemään. Prkle.
Se on sitten sinun takiasi kaatunut.
Sincc
Miten aiot tilanteessa kasvaa ihmisenä nyt ?
Yrittänyt hoitaa mielenterveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kannattaa hoitaa. Itse tykkään tuulettua vaikka ajelulla johonkin ..
Omaa rauhaa ..
Sincc
Olen herännyt ja syönyt. Eikös siinä ole tarpeeksi yhdelle päivälle? Nyt voit tuntea sinä sinnccu vasden tahdoaan itsesi paremmaksi ihmiseksi. : )
Vierailija kirjoitti:
Olen herännyt ja syönyt. Eikös siinä ole tarpeeksi yhdelle päivälle? Nyt voit tuntea sinä sinnccu vasden tahdoaan itsesi paremmaksi ihmiseksi. : )
Ei tämä kilpailu ole ..
Sincc
Nukuin viime yönä vain neljä tuntia, joten päätä on jomottanut koko päivän. Mitään en ole saanut aikaan. Välillä oon käynyt sivustolla näpyttelemässä jotakin, ja nyt on sormikin hellänä. Oijoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kannattaa hoitaa. Itse tykkään tuulettua vaikka ajelulla johonkin ..
Omaa rauhaa ..
Sincc
Kiitos myötätunnostasi!
Vierailija kirjoitti:
Nukuin viime yönä vain neljä tuntia, joten päätä on jomottanut koko päivän. Mitään en ole saanut aikaan. Välillä oon käynyt sivustolla näpyttelemässä jotakin, ja nyt on sormikin hellänä. Oijoi.
Eihän sitä nukkumatta jaksa. Tuuleta tila hyvin ja vaihda vaikka puhtaat lakanat, niin nukut ensi yönä sikeästi.
Sincc
Kävin ostamassa itselleni lapikkaat.
Vierailija kirjoitti:
Kävin ostamassa itselleni lapikkaat.
Kävitkö lapissa saakka ?
Sincc
Olen ollut väsynyt ja vähän vältellyt / lykännyt päivän töitä (etätyöt, jotka eivät täysin aikaan sidottuja). No, niiden kimppuun on käytävä myöhemmin. Nyt makoilen ja palstailen. Kello on soimassa neljän jälkeen, josko silloin alkaisin hommiin. Tyhmäähän tämä on, kun kuitenkin ne työt ja (”pitäisi...”) on mielessä koko ajan.
Mites te ?
Sincc
Onko päiwä mennyt pieresekellessä ?