Emilian blogin kirjoittaja ei osaa hoitaa hevosta
Kommentit (18)
Se on tehnyt postauksen hepoistaan.
Miks tää ei laita mitään kuvia blogiin
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 06:14"]
Miks tää ei laita mitään kuvia blogiin
[/quote]
Sillä ei ole varaa kameraan.
Miten joku voikin kirjottaa noin väärin.. Ja olihan se kommentoinut ettei hällä oo aikaa keskittyä oikeinkirjottamiseen :D
Oikeesti minkä ikäinen tuo on, 15?
Jotenkin saa vähän sellasen kuvan ettei käy ihan täysillä..
Kuka tää tyyppi on? Onko avklassikko?
Miten voikin ihminen kirjottaa noin päin vittua?
Sillä ei ole varaa kameraan.
Mistä tiedät sen. Oletko isä vai äiti vai mummu tai pappa
63 euron kuivakakku! Mä leivon sille sellasen ja takuuhyvän puoleen hintaan, velotan vain 31,50 euroa. Oikeesti tekisin siitäkin hinnasta puolella.
Edelliselle kirjoíttajalle onko sulla hygienia luvat kunnossa.
Toi tokavikan postauksen kommentoija on muuten saletisti av-mamma :D Tunnistaa kirjoitustyylistä. Hienoa, että joku viitsi kirjoittaa myös tuonne sen, mitä muut vain aioimme, mutta kukaan ei jaksanut.
Sillä on nyt joku shoppailu postaus
Hevosen hoitamisesta en sano mitään mutta toi kirjottaminen. Kirjotusvirheitä vilisee joka sanassa :D
"Eli ensi viikonloppuna olisi mummoni kuoppajaiset Porissa. No ei siinä mitään olen hoitanut valmistelut itse mutta nyt sitten sossupummi tädeilleni eikäy että ostaismee tarjoiltavat LAADUKKAASTA pitopalvelusta. Kuiva kakut olisi noin 63€ kappale eli ei mielestäni edes kohtuuttoman kalli ja kaneli ässät 1€ kappale. Täti ilmoitti toivovansa että minä leipoisin mummon hautajaisiin ainakin kaksi kappaletta kuivakakkuja. EI MUUTEN ONNISTU. Perintöä mummolta on tulossa tolkuttoman vähän joten minähän en leivo yhtään mitään. Sitä paitsi ajan jonka käyttäisin leipomiseen voin käyttää paljon mielummin hevoshommiin."
Paljon tolla on ikää? 15 vuotta?
Tämä teinien blogien haukkumiset voisi hoitaa vaikka siellä Demissä.
Mitä helvettiä minä juuri luin...
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 19:38"]
"Eli ensi viikonloppuna olisi mummoni kuoppajaiset Porissa. No ei siinä mitään olen hoitanut valmistelut itse mutta nyt sitten sossupummi tädeilleni eikäy että ostaismee tarjoiltavat LAADUKKAASTA pitopalvelusta. Kuiva kakut olisi noin 63€ kappale eli ei mielestäni edes kohtuuttoman kalli ja kaneli ässät 1€ kappale. Täti ilmoitti toivovansa että minä leipoisin mummon hautajaisiin ainakin kaksi kappaletta kuivakakkuja. EI MUUTEN ONNISTU. Perintöä mummolta on tulossa tolkuttoman vähän joten minähän en leivo yhtään mitään. Sitä paitsi ajan jonka käyttäisin leipomiseen voin käyttää paljon mielummin hevoshommiin."
Paljon tolla on ikää? 15 vuotta?
Tämä teinien blogien haukkumiset voisi hoitaa vaikka siellä Demissä.
[/quote]
Mikä lie mielikuvitusblogi...
Ei julkaise kommentteja jotke olen hänelle lähettänyt.