Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset älkää muokatko tinder kuvia. Taas en tunnistanut treffeillä!

Vierailija
13.12.2020 |

Mikä idea on muokata ja ottaa tinderin kuvat sellaiseksi et luonnossa ei tunnista samaksi. Laskee treffien tunnelmaa 90% heti!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten hitossa et huomaa että kuvaa on muokattu? Ainakin itse ymmärrän, että jos muokattu niin livenä tuskin ihan saman näköinen

Vierailija
2/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aika harvassa on ne jotka näyttää samalta! Mikäli on kauniimmasta naisesta kuvien perusteel kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä luonnollisempi kuva?

Vierailija
4/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis miehet älkää laittako itsestänne 15v ja 30kg vanhoja kuvia.

Vierailija
5/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sulle. Varmaan olit ihan liekeissä että nyt tärppäsi ja pääset treffeille Miss Universumin kanssa ja siinä hekumassa feidasit sen edellisen mukavan, mutta ehkä liian tavallisen näköisen deittisi. Nyt sitten tumputat hanskaan.

Vierailija
6/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ehkä halua esim. työkavereiden tunnistavan. Joten julkinen kuva saa olla hämyinen ja kaukaa otettu.

Vierailija
7/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nää näitä ihmisiä jotka luulee että lehtien muijat on oikeasti sen näköisiä

Vierailija
8/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on, osa ei.

Vierailija
9/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ehkä halua esim. työkavereiden tunnistavan. Joten julkinen kuva saa olla hämyinen ja kaukaa otettu.

no nyt ei ollutkaan kyse siitä, millaisissa olosuhteissa ja kuinka etäältä se kuva on otettu, vaan siitä että kuvaa on muokattu niin paljon, että siinä esiintyvä ihminen näyttää tyystin eri henkilöltä.

Vierailija
10/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain huonotasoiset ovat tinderissä.

Vierailija
11/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että on muokattu? Mun ei tarvi muokata kuvia yhtään, kun olen ihan vieraan ihmisen näköinen tietyissä kulmissa ja valoissa. Joku varmaankin luulee että muokkailen.

Vierailija
12/16 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että on muokattu? Mun ei tarvi muokata kuvia yhtään, kun olen ihan vieraan ihmisen näköinen tietyissä kulmissa ja valoissa. Joku varmaankin luulee että muokkailen.

Tämä. Laitan vaan parhaasta kuvakulmasta otetut kuvat, joissa naamani näyttää vähän kulmikkaammalta ja hyvältä. En edes osaa muokata kuvia kovin kummoisesti. Mutta en vaan voi laittaa suoraan edestä otettua kuvaa, niissä naamani on pallomainen ja nenä suurentuneen (?) näköinen possun nenä sellaisissa otoksissa.

Vierailija
13/16 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten hitossa et huomaa että kuvaa on muokattu? Ainakin itse ymmärrän, että jos muokattu niin livenä tuskin ihan saman näköinen

Öö kyllähän henkilö pitää tunnistaa treffeillä. Ei perusajatus tuosta muutu. Miksi pitää valehdella?

Vierailija
14/16 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan myös osittain siitä, että suomalaiset naiset ovat suurimmaksi osaksi saman näköistä harmaata massaa. Harva on luonnossa mikään kummoinen ilmestys persjalkoineen.. Toki miehissä vähän sama homma.

Vierailija
15/16 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viimeisin miekkonen vei kyllä kaiken kiinnostuksen reffailuun XDDDD Hän oli livenä niin totaalisen erinäköinen kuin kuvissa, lyhyt, laiha sintti ja minun piti ihan kysyä, että oletko sama tyyppi XDDDDDDDDD Hetken aikaa hengasin siinä, en edes kohteliaisuuttani vaan yritin miettiä miten pääsisin lähtemään nolaamatta itseäni XD Koska minusta on noloa valehdella käyvänsä vaikka vessassa ja kadota. Joten päätin sitten lähteä tyylikkäästi ja näin ei tarvitse hävetä itseään XD

Vierailija
16/16 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ollut edes se lyhyys, vaan en kertakaikkiaan nähnyt mitään samaa kuvissa ja naamassa irl XDDDDD hrrrr, ällöttävä miekkonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme