Miksi Sinkkuelämää-sarjan päänelikosta kukaan ei koskaan tee ruokaa?
Aina syövät joko ulkona tai tilaus-/noutoruokaa kotona.
Kommentit (11)
Se on tv-ohjelma jonka perustana on tavata uusia miehiä. Ei niitä omassa kodissa löydä.
Sinkkuna harvemmin jaksaa laittaa ruokaa, varsinkaan, jos tekee pitkää päivää.
Carrie ei osaa laittaa ruokaa.
Charlott kokkasi monessa jaksossa.
New yorkissä on loistavat ravintolat ja mahdollisuudet syödä ulkona. En itsekään siellä laittaisi ruokaa, jos olisi varaa syödä ulkona.
Katsoin muutaman jakson kauan sitten kun sarja alkoi ja mulle suurin ihmetyksen aihe oli että Carrie kirjoitti yhden kolumnin viikossa ja tuli silti mukavasti toimeen.
Mut siis siivoaako ne naiset, tai käyvätkö vessassa?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin muutaman jakson kauan sitten kun sarja alkoi ja mulle suurin ihmetyksen aihe oli että Carrie kirjoitti yhden kolumnin viikossa ja tuli silti mukavasti toimeen.
Mut siis siivoaako ne naiset, tai käyvätkö vessassa?
Kyllä on näytetty vessavisiittejä, esim Miranda oli pissalla ja sen miehen muksu törmäs sisään. Yhdessä jaksossa Carrie laittoi pyykkejä narulle, on myös maalannut kämppäänsä. Miranda ei siivoa, sillähän on oma siivooja. Charlotte on nähty kuuraamassa mattoa. Samanthaa en muista nähneeni missään kotihommissa, pelkästään sänkyhommissa.
Etenkin isoissa kaupungeissa on tapana käydä päivittäin ulkona syömässä. Noutoruoka on halpaa ja annokset isoja. Muistaakseni pelkässä NY:ssa voisit käydä joka päivä eri ravintolassa ja kaikkien läpi käymiseen menisi 70+ vuotta.
Olen asunut Nykissä ja ruokakaupassa oli monesti kalliimpaa kuin Suomessa. Ulkona syöminen saattoi oikeasti tulla edullisemmaksi kuin terveellisen kotiruoan kokkaaminen.
Charlotte kyllä kokkailee niin sarjassa kuin elokuvassakin ja kyllähän Samanthakin teki sushia ekassa elokuvassa.
Kiho kokkaa yhdessä jaksossa ja Carrie maistaa kastiketta. Omaa keittiötään hän ei koskaan käyttänyt. Charlotte valmisti hirveällä vaivalla juutalaisia perinneruokia.
Tulipa katsottua ihan liikaa sitäkin sarjaa kun tämmöisiä muistaa.
Ruonlaitto ei ollut vielä siihen aikaan trendikästä.
Asunnot pieniä, ravintolsssa syöminen halpaa
Carrie "kokkasi" juusto fondyytä yhdessä jaksossa. Se oli Bigin mielestä niin pahaa että menivät sit kuitenkin ulos syömään.
Tiedän irl aika monta ihmistä jotka ei koskaan tee ruokaa itse. Ihan normaalia nykyisin.