Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tarvii apua !?!

Vierailija
04.05.2014 |

Mies on työmatkalla ja käski mun tehdä sen toiminimen vero ilmoituksen ja samalla maksaa maaliskuun verot?? Miten mää tuon teen ja maksan? Siis maksaa osaan,mutta ikinä en oo tehny sille näitä. Sillä vaan tilanne että ei itse nyt pysty/pääse tekemään.. Eli siis mitä ja miten täytän? Laskenko maaliskuun tulot yhteen ja niistä Se 24% laitan verojen maksuun? Perkele Sitte Se mua syyttää kun jos väärin teen :( enkä kehtaa kysyä ukolta että miten vasta Sitte ku oon varma etten osaa tehdä veroilmoitusta??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi kirjanpitäjä ja teetä hänellä. Ei maksa montaa kymppiä ja menee varmasti oikein.

Vierailija
2/12 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko miehen puolesta mennä kirjanpitäjälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kyse on vaan tästä kerrasta... Mies muuten ite hoitaa

Vierailija
4/12 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voisi? Ei kirjanpitäjä mikään henkilökohtainen psykologi ole. Otat kaikki paprut mukaan, sanot että mitä pitää tehdä ja sanot ettet itse osaa.

Vierailija
5/12 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelma vaan tulee siinä että veroilmoitukseen tarvitsee aina allekiejoituksen.

Vierailija
6/12 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mulla yrityksen pankkitunnukset kotona eli voi antaa myös sähköisesti mutta maksanko siis vaan 24% tuonne verotilille maaliskuun tuloista vai miten?

Vierailija
7/12 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se ei riitä että ne maksaa, ne kun pitää myös ilmoittaa.

Vierailija
8/12 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ole ostoja, alvit saa myös vähentää eli älä nyt suoraan tuota 24 ota. Ja tee myös ilmoitus verotilille, ei riitä pelkkä maksu. Vai puhuitko kausiveroilmoituksesta. Veroilmoitus on sit eri asia. 

Vierailija
9/12 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä maksa myynnistä 24 %, vaan se on verokanta. Lasket vaan jokaisesta kuitista, mikä on ollut veroton hinta, johon on lisätty ALV.  Älä nyt vaan seuraavaksi kysy, miten prosentit lasketaan, muttta myyntihinta on siis 1,24 x veroton hinta etkä sinä saa maksettavaa veroa laskemalla myyntihinnasta 24%.

Ostoista maksetut ilmoitat siihen vähennettävien alvien kohtaan ja muistaakseni ohjelma laskee automaattisesti, minkä verran jää maksettavaa.

Vierailija
10/12 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ensimmäiseksi mieheltäsi, mistä sinä löydät ne ilmoitettavat tiedot, eli maksettavan veron ja vähennettävän veron. Sillä pääset jo pitkälle.

Miksi et kirjoittanut otsikkoon aihetta, siis ALV:n maksua? Silloin olisit epäilemättä saanut asiallisempia vastauksia oikeasti sen maksusta tietäviltä. Nyt kaikki avuliaat besservisserit sotkevat asiaa.

Vierailija
11/12 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin 111,20e sinne ja kait ilmoitin oikein ne...tulot mitä maaliskuussa oli ja menot...?laskuri laski saldoksi11,20e

Vierailija
12/12 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tullut virhe, sen voi kyllä korjata myöhemmin. Seuraavia tilanteita varten ota selvää, 1. mistä löydät verollisten myyntien veron osuuden, ja 2. ostojen verot myös.

Mikä laskuri ja mikä saldo?