Suosittele tablet-peliä aikuiselle naiselle
Kommentit (16)
Joku Pipe tms oli kiva, siinä rakennettiin putkia koko ruudun täydeltä. Sit kans tietysti on klassikko Mahjong!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 23:48"]
No minkätyyppisistä pidät?
[/quote]
Hayday on ihan kiva, mut se vaatis aika pitkää siroutumista. Candy crush on toinen, jota oon joskus pelaillut, mut se on vähän turhan aivoton. Olen avoin kaikelle. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 23:48"]
No minkätyyppisistä pidät?
[/quote]
Hayday on ihan kiva, mut se vaatis aika pitkää siroutumista. Candy crush on toinen, jota oon joskus pelaillut, mut se on vähän turhan aivoton. Olen avoin kaikelle. Ap
[/quote]
Hmm, itse pidän nopeista ja seikkailutyyppisistä peleistä. Temple Run 1 ja 2, jälkimäinen parempi, ja Sinic Dash ovat juuri nyt lemppareita. Nopeita ja koukuttvia, joiss riittää kivaa haastetta. Tietysti myös klassikot kuten Mahjong sekä flipperit ja hertat, pasianssit ynnä muut korttipelit.
Kiitos vinkeistä! Tässähän on jo kivasti tutkittavaa. Saa toki laittaa lisääkin. Itse en ainakaan pane pahakseni, jos pelissä on kivannäköiset tyypit, kuten juuri Haydayssä. Sellaiset kuin piirretyissä. AP
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 23:51"]Hearthstone
[/quote]
Suosittelen! Ajattelin ostaa tabletin ihan vaan tän pelin takia :P
Subway surfes saman tyylinen kun temple run
Fire maple gamesin pelit (the lost city) ja jotkut big fish gamesin pelit, esim. elephant gamesin grim talesin eka ja blue tea gamesin dark parablesit jne.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 00:00"]
Monkey island 1-2!
[/quote]
En tiennyt, että nämä ovat tabletille, mutta todellakin eräät parhaista peleistä koskaan.
Oma suosikkini tablettipeleistä on King of Dragon Pass.
Badland!