Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko lahjoittaneet rahaa tai tavaraa hyväntekeväisyyteen nyt joulun alla?

Vierailija
11.12.2020 |

Tänään muuten tulee kolmoselta Lastenklinikoiden kummien Joulumielelle konsertti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin suomalaiseen kohteeseen voisin lahjoittaa, lapsille tai nuorille. Ei ulkomaille minun rahojani.

2/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupuukeräykseen vein maanantaina kassillisen villasukkia ja lapasia sekä 3 kuvataideharrastusharrastusvälinettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojeluun niinkuin aina muulloinkin, sekä kotimaahan että ulkomaille.

Vierailija
4/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä, hyvä kun muistutit. SPR:lle ja Unicefille on aiemmin mennyt. Se tosin on monissa järjestöissä ikävä puoli, että kun kerran lahjoitat, pääset postituslistalle ja kerjuukirjeitä tulee säännöllisesti.

Vierailija
5/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna koskaan rahaa, mutta vein takkeja ja sormikkaita (20 paria :D) päihdekeskukseen ja olen vienyt ruokaa ja kissanhiekkaa eläinsuojaan.

En ole koskaan ennen osallistunut noihin joulupuu-apuihin, mutta nyt ostin jollekin yh:lle kirjan Suomalaisesta kirjakaupasta, koska tämä henkilö oli toivonut niin hyvää kirjaa. 

Vierailija
6/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laitan pelastusarmeijan joulupataan muutaman kympin, nyt en ole liikkunut kaupoilla tai kaupungilla joten en ole patoihinkaan törmännyt.

Vierailija
7/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin avustaa tänä jouluna lapseni koulun vanhempainyhdistystä. Pyysin tilinumeroa ja laitoin rahaa  suoraan tilille. 

Vierailija
8/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut pienet summat rahaa Joulupuukeräykseen, Hopelle Woltin kautta ja Pelastakaa Lapset ry:lle. Ostin myös kukkakaupasta joulukukan jollekin vanhukselle.

Vierailija
9/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä laitan pelastusarmeijan joulupataan muutaman kympin, nyt en ole liikkunut kaupoilla tai kaupungilla joten en ole patoihinkaan törmännyt.

Netissä voi lahjoittaa myös. :)

Vierailija
10/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä rapakon toisella puolella tuo hyväntekväisyystoiminta on saanut aivan uudet ulottuvuudet. Näitä kohteita olisi vaikka kuinka paljon. Itse valitsin muutaman:

Olen osallistunut Food Bank ruokakeräykseen (kuivamuonaa ja säilykkeitä), lelukeräykseen Toy's for Tots,  Coats for Kids - drive talvitakki keräykseen, sekä toimitin pyynnöstä eläintensuojaan Humane Society pyyhkeitä ja peittoja.

En anna rahaa, mutta osallistun muuten.  Jokainen tietysti toimii mahdollisuuksiensa mukaan.

Vierailija
11/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joulukukkia vanhuksille. Kyseiseen keräykseen olen osallistunut ennenkin.

Vierailija
12/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Maksan Suoria veroja ja veroluonteisia maksuja hiukan yli 50 000 eurolla, joista sosiaalitukeakin katetaan. Lisäksi tuohon päälle kaikki alvit yms. Saa minun hyväntekeväisyyteni jo riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä