Oletteko lahjoittaneet rahaa tai tavaraa hyväntekeväisyyteen nyt joulun alla?
Tänään muuten tulee kolmoselta Lastenklinikoiden kummien Joulumielelle konsertti.
Kommentit (12)
Joulupuukeräykseen vein maanantaina kassillisen villasukkia ja lapasia sekä 3 kuvataideharrastusharrastusvälinettä.
Eläinsuojeluun niinkuin aina muulloinkin, sekä kotimaahan että ulkomaille.
En vielä, hyvä kun muistutit. SPR:lle ja Unicefille on aiemmin mennyt. Se tosin on monissa järjestöissä ikävä puoli, että kun kerran lahjoitat, pääset postituslistalle ja kerjuukirjeitä tulee säännöllisesti.
En anna koskaan rahaa, mutta vein takkeja ja sormikkaita (20 paria :D) päihdekeskukseen ja olen vienyt ruokaa ja kissanhiekkaa eläinsuojaan.
En ole koskaan ennen osallistunut noihin joulupuu-apuihin, mutta nyt ostin jollekin yh:lle kirjan Suomalaisesta kirjakaupasta, koska tämä henkilö oli toivonut niin hyvää kirjaa.
Yleensä laitan pelastusarmeijan joulupataan muutaman kympin, nyt en ole liikkunut kaupoilla tai kaupungilla joten en ole patoihinkaan törmännyt.
Päätin avustaa tänä jouluna lapseni koulun vanhempainyhdistystä. Pyysin tilinumeroa ja laitoin rahaa suoraan tilille.
Olen laittanut pienet summat rahaa Joulupuukeräykseen, Hopelle Woltin kautta ja Pelastakaa Lapset ry:lle. Ostin myös kukkakaupasta joulukukan jollekin vanhukselle.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä laitan pelastusarmeijan joulupataan muutaman kympin, nyt en ole liikkunut kaupoilla tai kaupungilla joten en ole patoihinkaan törmännyt.
Netissä voi lahjoittaa myös. :)
Täällä rapakon toisella puolella tuo hyväntekväisyystoiminta on saanut aivan uudet ulottuvuudet. Näitä kohteita olisi vaikka kuinka paljon. Itse valitsin muutaman:
Olen osallistunut Food Bank ruokakeräykseen (kuivamuonaa ja säilykkeitä), lelukeräykseen Toy's for Tots, Coats for Kids - drive talvitakki keräykseen, sekä toimitin pyynnöstä eläintensuojaan Humane Society pyyhkeitä ja peittoja.
En anna rahaa, mutta osallistun muuten. Jokainen tietysti toimii mahdollisuuksiensa mukaan.
Ostin joulukukkia vanhuksille. Kyseiseen keräykseen olen osallistunut ennenkin.
En. Maksan Suoria veroja ja veroluonteisia maksuja hiukan yli 50 000 eurolla, joista sosiaalitukeakin katetaan. Lisäksi tuohon päälle kaikki alvit yms. Saa minun hyväntekeväisyyteni jo riittää.
Johonkin suomalaiseen kohteeseen voisin lahjoittaa, lapsille tai nuorille. Ei ulkomaille minun rahojani.