Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko lahjoittaneet rahaa tai tavaraa hyväntekeväisyyteen nyt joulun alla?

Vierailija
11.12.2020 |

Tänään muuten tulee kolmoselta Lastenklinikoiden kummien Joulumielelle konsertti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin suomalaiseen kohteeseen voisin lahjoittaa, lapsille tai nuorille. Ei ulkomaille minun rahojani.

2/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupuukeräykseen vein maanantaina kassillisen villasukkia ja lapasia sekä 3 kuvataideharrastusharrastusvälinettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojeluun niinkuin aina muulloinkin, sekä kotimaahan että ulkomaille.

Vierailija
4/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä, hyvä kun muistutit. SPR:lle ja Unicefille on aiemmin mennyt. Se tosin on monissa järjestöissä ikävä puoli, että kun kerran lahjoitat, pääset postituslistalle ja kerjuukirjeitä tulee säännöllisesti.

Vierailija
5/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna koskaan rahaa, mutta vein takkeja ja sormikkaita (20 paria :D) päihdekeskukseen ja olen vienyt ruokaa ja kissanhiekkaa eläinsuojaan.

En ole koskaan ennen osallistunut noihin joulupuu-apuihin, mutta nyt ostin jollekin yh:lle kirjan Suomalaisesta kirjakaupasta, koska tämä henkilö oli toivonut niin hyvää kirjaa. 

Vierailija
6/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laitan pelastusarmeijan joulupataan muutaman kympin, nyt en ole liikkunut kaupoilla tai kaupungilla joten en ole patoihinkaan törmännyt.

Vierailija
7/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin avustaa tänä jouluna lapseni koulun vanhempainyhdistystä. Pyysin tilinumeroa ja laitoin rahaa  suoraan tilille. 

Vierailija
8/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut pienet summat rahaa Joulupuukeräykseen, Hopelle Woltin kautta ja Pelastakaa Lapset ry:lle. Ostin myös kukkakaupasta joulukukan jollekin vanhukselle.

Vierailija
9/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä laitan pelastusarmeijan joulupataan muutaman kympin, nyt en ole liikkunut kaupoilla tai kaupungilla joten en ole patoihinkaan törmännyt.

Netissä voi lahjoittaa myös. :)

Vierailija
10/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä rapakon toisella puolella tuo hyväntekväisyystoiminta on saanut aivan uudet ulottuvuudet. Näitä kohteita olisi vaikka kuinka paljon. Itse valitsin muutaman:

Olen osallistunut Food Bank ruokakeräykseen (kuivamuonaa ja säilykkeitä), lelukeräykseen Toy's for Tots,  Coats for Kids - drive talvitakki keräykseen, sekä toimitin pyynnöstä eläintensuojaan Humane Society pyyhkeitä ja peittoja.

En anna rahaa, mutta osallistun muuten.  Jokainen tietysti toimii mahdollisuuksiensa mukaan.

Vierailija
11/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joulukukkia vanhuksille. Kyseiseen keräykseen olen osallistunut ennenkin.

Vierailija
12/12 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Maksan Suoria veroja ja veroluonteisia maksuja hiukan yli 50 000 eurolla, joista sosiaalitukeakin katetaan. Lisäksi tuohon päälle kaikki alvit yms. Saa minun hyväntekeväisyyteni jo riittää.