Tinder mies 2 treffien jälkeen painostaa suhteeseen!
Ollaan Tinder miehen kanssa nähty 2 krt. Oli ihan kivaa. Mies tarjosi kaiken, syötiin ja juotiin ja oli hauskaa. Mies kehui minua älykkääksi, sähäkäksi ja kauniiksi. Sanoi suoraan, että olen naisellinen ja seksikäs etc.
. Nyt kahden tapaamisen jälkeen mies kuitenkin on ihan älyttömän kärsimätön suhteen etenemiseen. Kuulemma jaksaa kyllä odottaa seksiä, mutta haluaa että sitoudutaan toisiimme. Ja tämä on alkanut ahdstaa. Olen laittanut viestiä, että tarviin aikaa tutustumiseen ja luottamuksen heräämiseen. Mies vakuuttaa, ettei esim suhteessa ole ikinä pettänyt etc.
En tajua, miksi mies painostaa parisuhteeseen. Tuntuu ahdistavalta, että pitäisi edetä näin nopeasti. En koe, että edes tunnen miestä.
Tuntuu nyt lähinnä että pitäisi juosta karkuun, ja lujaa.
Kommentit (5)
Syystäkin epäröit, liian päällekäyvä.
No itseään kannattaa kuunnella. En mäkään salamana rakastu, voi mennä monta kuukautta tutustuessa, että herää fiiliksiä. Sehän onkin vielä sulle ihan tuntematon! Sänkyyn sillä taitaa olla kiire vaikka muuta väittääkin.
Luen viimeisen lauseesi ja mietin miksi teit tämän aloituksen. Ehkä sun kannattaisi mennä sen kanssa naimisiin?
Onko k i l t t i mies vai jän-nä mies?
Miksi te palstamammat ette vain lopeta sitä tinderöintiä, kun siellä ei ole kuin näitä "tapailemianne tindermiehiä"? =D
Eikö olisi kaikille helpointa?