Testaa, millainen vauvapalstailija olet!
Kommentit (13)
Taustailija kuulemma.
Olen aika aktiivinen, mutta en provosoidu, kaipa sellainen sitten "taustailee". Mitähän muita vaihtoehtoja olisi voinut tulla? (Omasta mielestäni olisin ollut "rauhallinen, mutta kiistämättömän viisas, parhaimmillani jopa hauska luppoajanviettäjä".)
Olet ehta AV-mamma, palstan selkäranka. Lapsille ja puolisolle elämässäsi ei ole aikaa, mutta onneksi voit aina opastaa muita AV-mammoja perhe- ja ihmissuhde-elämän kiemuroissa sekä ihan kaikessa muussakin.
Hahhah hauska. :D
Minäkin olen ehta AV-mamma :) No, en kai muuta odottanutkaan kun olen enemmän tai vähemmän aktiivisesti palstaillut vuodesta 2001! Joku oli oikein lukenut palstan juttujakin kun tehnyt testikysymyksiä, hauskaa :)
Ehta AV-mamma. Oon lukiolaistyttö, joka jämähti tänne vajaa vuosi sitten mutta hyvin oon näemmä omaksunut palstan tavat ja jutut :)
Olet harmiton keskustelujen seurailija, joka sulautuu tapettiin eikä aiheuta purkauksia palstalla. Et voi enää elää ilman palstaa.
Ehta AV-mamma. Olen 16-vuotias teini, joka jäi tänne loukkuun joskus vuosi sitten :)
Provoilija XD en kyl oo ikin tehny yhtää provoalotusta tai muutenkaa jaksa kommentoida mihinkää heheh
AV-mamma, lapseton 25-vuotias :D Mahtavaa!
Tulos oli oikein, provoilija. Velana oli vaikea vastata joihinkin kysymyksiin.
"Olet harmiton keskustelujen seurailija, joka sulautuu tapettiin eikä aiheuta purkauksia palstalla. Et voi enää elää ilman palstaa." Höh, no kyllä voin. Viime visiitistä on pari viikkoa aikaa. Tänään tulin tänne, koska ei ole oikein muuta tekemistä ja ulkonakin on niin ruma sää.
Satunnainen vierailija. Minun kannattaa nauttia elämästä, kun minulla vielä sellainen on :D
No niin, kiitos.