Miten työssäkäyvät äidit ehditte vaihtaa pääsiäisverhot vappuverhoihin?
...ja sitten taas Helatorstaiverhoihin? Just sain eilen tiput raivattua pois ja tänään huomasin että vappuverhot on vielä silittämättä. Kyllähän sitä kotiäitinä pystyi luomaan lapsilleen tunnelmalliset juhlapyhät, mutta näin työssäkäyvänä ei vaan aika riitä. :(
Kommentit (9)
Mä oonkin wt-mamma, mulla ollut viimeiset 12 vuotta kesät talvet samat verhot.
Hei tyhmät, ei se ole mikään helatorstai vaan heilatorstai. Siis siitä tulee se sanonta, että jos ei ole heilaa silloin niin ei ole koko kesänä. Että niihin kakkosen järkkyihin beigeverhoihin voi sit leikellä lehdistä kaikenlaisia adoniksen kuvia. :)
No mä en itseasiassa silitä sesonkiverhoja, käärin ne vaan pahvirullaan, kun ei ne oikeesti tarvi pesua. Tuuletan vaan ja sit ikkunaan samalla ku pesasen ikkunat sisältä. Ja siis vaan keittiössä. Olo-, makuu- ja lastenhuoneessa käytän vain kesä- ja talviverhoja, jotka sitten vaatii pesun ja silityksen.
Olen ratkaissut asian muuttamalla sisustuksessa yksityiskohtia. Ikkunassa roikkuu siiman päässä koukut, joihin pujotan sesongin mukaiset koristeet. Pääsiäisenä tipuja, nyt vappuna nakkeja ja jouluna tonttuja.
Sanopa muuta. Kohta täytyy vaihtaa helluntaiverhot, sitten synttäriverhot kun on synttärit kesäkuun alussa. Sen jälkeen onkin juhannusverhojen vuoro ja naisten viikolla mulla on joka päivälle eri verhot...
Mä olen kapinallinen. Mä en vaihda verhoja!
Enkä siivoakaan. Mulla kuivettuu rairuoho vieläkin tuos pöydällä.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 13:36"]...ja sitten taas Helatorstaiverhoihin? Just sain eilen tiput raivattua pois ja tänään huomasin että vappuverhot on vielä silittämättä. Kyllähän sitä kotiäitinä pystyi luomaan lapsilleen tunnelmalliset juhlapyhät, mutta näin työssäkäyvänä ei vaan aika riitä. :(
[/quote]Haista sinä vappuverho! Vaihda samalla keskiviikkoverhot ja....
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 13:36"]...ja sitten taas Helatorstaiverhoihin? Just sain eilen tiput raivattua pois ja tänään huomasin että vappuverhot on vielä silittämättä. Kyllähän sitä kotiäitinä pystyi luomaan lapsilleen tunnelmalliset juhlapyhät, mutta näin työssäkäyvänä ei vaan aika riitä. :(
[/quote]Haista sinä vappuverho! Vaihda samalla keskiviikkoverhot ja....
[/quote]
Yritän ja yritän, mutta kun en kerkee vaihtaa niitä keskiviikkoverhoja, kun pitäis nousta aamulla neljältä että ehtisi enkä vaan jaksa kun on niin rankka työ :'''(
ap.
Mulla on sellaiset kätevät vaaleapohjaiset verhot, joissa vaihtelen vain tarrakiinnityksellä laitettavia koristeaiheita. Pääsiäisenä laitan siihen pupuja ja tipuja, vappuna ilmapalloja, helatorstaina erivärisiä heloja.