Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskin käyttö töissä. Työpaikkani on puhelinpalvelukeskuksessa ja meillä on todella tiukka

Vierailija
10.12.2020 |

sääntö maskin käytöstä. Sitä pidetään kokoajan ja siitä hetkestä kun avataan työpaikan ovi. Ruokailla saa omalla paikalla ilman maskia, tai työpaikkaruokalassa.
Ahdistaa todella puhua koko päivä puhelimessa maskin läpi, tämä on kamalaa. Esimiehet kyttäävät, ettei lipsuta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuota voi tehdä kotona?

Vierailija
2/11 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, mutta ei voi. Riskijohtajan päätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jo puhuminen on vaikeaa. Ajattele jos olisit hoitaja.

Vierailija
4/11 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, mutta ei voi. Riskijohtajan päätös.

Hanki jostain korona ja tartuta se kaikkiin tai ainakin siihen riskijohtajaan.

Vierailija
5/11 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätöntä ettei tuollaista työtä saa tehdä etänä. Maski ei ole 100 % edes silloin vaikka kaikki pitäisivät sitä.

Vierailija
6/11 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
7/11 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla jotenkin huonolaatuiset maskit?

Itse laitan maskin naamalle ulkona kun astun koulun alueelle ja olen n. vartin ruokailun ilman maskia. Päivän aikana kävelen ympäriinsä koulussa, kyykistyn oppilaiden puoleen ja nousen ylös kymmeniä kertoja päivässä samalla kokoajan puhuen. Maskin otan pois kun astun pois koulun alueelta.

Minulla on käytössä kertakäyttöiset kirurgiset maskit, eivätkä vaikeuta oloa juuri lainkaan.

Jotkut ovat kyllä sanoneet, että kangasmaski olisi helpompi mutta itse en koe niin.

Kannattaa kokeilla erilaisia maskeja, josko siitä löytyisi ratkaisu.

Vierailija
8/11 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo.

Ei tämä provo ole, mutta  taitaa olla tää touhu niin älytöntä, että siltä voi vaikuttaa.

Vierailija
9/11 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sulla jotenkin huonolaatuiset maskit?

Itse laitan maskin naamalle ulkona kun astun koulun alueelle ja olen n. vartin ruokailun ilman maskia. Päivän aikana kävelen ympäriinsä koulussa, kyykistyn oppilaiden puoleen ja nousen ylös kymmeniä kertoja päivässä samalla kokoajan puhuen. Maskin otan pois kun astun pois koulun alueelta.

Minulla on käytössä kertakäyttöiset kirurgiset maskit, eivätkä vaikeuta oloa juuri lainkaan.

Jotkut ovat kyllä sanoneet, että kangasmaski olisi helpompi mutta itse en koe niin.

Kannattaa kokeilla erilaisia maskeja, josko siitä löytyisi ratkaisu.

Työpaikka on hankkinut maskit, ja ne on tietysti halvimpia kiinalaisia. Mutta hyvä idea, ostan kokeeksi jotain laadukkaampia. 

Vierailija
10/11 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vastaava sääntö, mutta sepä loppui siihen kun oltiin koko porukka 10pv karanteenissa kun yhdellä o,i tartunta ja kukaan ei sitten kotoa käsin tehnyt mitään töitä vaikka olisi voinut. Kun etätyöt oli kiellettyjä niin sitä sitten noudatettiin. Nykyään saa tehdä töitä myös kotoa 😀

THL ei muuten ota millään lailla huomioon sitä onko maskeja käytetty vai ei siinä tilassa missä korona tartunnan saanut on ollut. Sama karenssi tulee ihan kaikille oli pidetty maskeja tai ei.

Vierailija
11/11 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille teidän riskille johtajalle, että nuo palvelukeskuksista tulevat kaupittelupuhelut on tosi ärsyttäviä, koko ajan kuuluu jotain hälyä taustalta. Vaikea keskittyä niin työntekijän kuin asiakkaankin. Kotona jos soittaisit hiljaisuudesta, niin olisi asiakkaatkin tyytyväisempiä. T. Asiakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme