Kävimme tekemässä vapun ruokaostokset. Emme ostaneet yhtään pulloa alkoholia.
Kommentit (28)
Emme ole käynet Tallinnassa :)
-ap-
En mäkään osta vapuksi brenkkua kotiin. Juon kyllä ravintolassa ja baarissa.
Ette siis juo alkoholia? Mikä vittu tän aloituksen pointti on?
Kyllä uskalletaan juoda :D Ja vaikka viiniäkin tai siideriä. Emme vain halua. Vappu on meillä lasten juhla ja silloin ei aikuiset juo.
-ap-
Mitäs ostitte? En minäkään osta/aio juoda vappuna(kaan).
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:50"]
Mitäs ostitte? En minäkään osta/aio juoda vappuna(kaan).
[/quote]Me ostamme todennäköisesti sitä uutta Pommacia, lapset haluavat maistaa. t. toinen alkoholiton vapunviettäjä :)
Eikö se ole ihan normaalia, että ei osta alkoholia? Mikä tässä nyt on idea? Jos minä kirjoittaisin tänne aloituksen jokaisesta kauppareissusta jolloin en ostanut alkoholia, niin vähän tylsäksi kävisi...
Hieno päätös olla juomatta tuona yleisenä örvellyspäivänä jolloin ihmiset konttaavat kotiin oksennukset rinnoilla!
En mäkään osta. Koska ostin Virosta :) en ole juhlinut "aikuisten" vappua moniin vuosiin mutta nyt juhlin jos vaan kaikki menee suunnitelmien mukaan
Olisihan vappu silti lasten juhla, vaikka aikuiset kilistäisivät kuohuviinilasilliset vapun kunniaksi.
mä en osta koskaan alkoholia kuin korkeintaan harvoin lahjaksi. Mun puolesta Alkot voisi sulkea ja kaljan/siiderin jne myynnin lopettaa kaupoista heti.
Tölkit ovatkin paljon kätevämpiä.
Lasten juhla? Työn juhla se on ja kevään. Toki lapsetkin saa sitä juhlia, eikä kaikkien tartte olla perseet, mutta lasten juhla vappu ei kyllä ole.
Nostan hattua aloittajan kaltaisille vanhemmille, jotka näin ajattelee lapsiaan. Melko harvinaista nykyyhteiskunnassa.
J-P
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:42"]Kysyttävää?
[/quote]
Aivan oikein teitte! Ei kysyttävää.
Mekään ei ostettu. Kaapissa on pullo rieslingiä ja 3 siideriä. Niillä mennään ;)
Oletan, että olette siis tuoneet viinakset jo etukäteen Tallinnanreissulta.