Miksi vanhemmat miehet kiinnostuvat minusta?
Mikä minussa sen aiheuttaa. Olen 30v ja n. 50-vuotiaat miehet näyttävät kiinnostustansa joko flirttailemalla tai jollain muulla tavalla. Nuorempien miesten kanssa ei ole samanlaisia virityksiä.
Olen vaalea, painoindeksi 22, ehkä vähän lapsenkasvoinen ja vähän ujokin.
Kommentit (7)
Miehet kokee olevansa nuorempia kuin ne on.
Mulla oli parikymppisenä sama tilanne! Ei ihan tuon ikäiset iskeny, mutta monesti kolme-, nelikymppiset. Ne tuntu "vanhoilta" kokemattoman parikymppisen mielestä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 20:53"]
Viiskymppisenä miehet villiintyy ja ovat kiinnostuneita kaikista joilla 2 jalkaa ja reikä.
[/quote]
Ei nyt aivain kaikista, kyllä naisella täytyy olla sitä jotakin, ja en tarkoita pelkkää ulkonäköä.
Itse olen aina ollut samanlainen. Ikäisilleni miehille olen pelkkää ilmaa mutta vanhempia kiinnostan. Ja yleensä vielä niin paljon vanhempia etteivät he kiinnosta enää minua. Enkä tiedä syytä.
En osaa sanoa. Itse olen 40v. ja minua lähestyvät joko 50+ tai alle 30-vuotiaat miehet. En tiedä miksen löydä ikäistäni seuraa...
Olen saman ikäinen kuin sinä, ja mulle on ihan selvää, että viisikymppiset miehet kiinnostuvat kaikesta mikä elää ja hengittää. Sillä on varmaan jotain tekemistä viimeisten viriilien vuosien kanssa.
Näin tää kuvio menee mun kohdalla aina: Ensin otetaan kontaktia, heitellään vähän läppää. Annetaan ymmärtää kaikki mahtisaavutukset mitä elämässä on tehty omin kätösin rakennetusta ulkohuussista moottoripyörään ja urastakin annetaan ymmärtää yhtä ja toista. Heitetään taas vähän läppää, tällä kertaa vihjailevaa. Aletaan haukkua vaimoa. Jossain vaiheessa aletaan aina haukkua vaimoa. Ja aina, ihan aina, se vaimon haukkuminen johtaa lähtentelyyn. Eli just siinä vaiheessa, kun mun sympatiat on kovasti sen vaimon puolella, joka on kuitenkin usein yksin hoitanut lapset ja kodin ja käynyt töissä ja yrittänyt kaikkensa ja ollut vähintään yhtä väsynyt kuin se mies, ja alan itse asiassa ajatella että onkohan toikin mies ehkä pikkuisen itsekeskeinen, niin sitten aletaan kokeilemaan että saisko tässä vähäsen halata kuule! :O
Kun ei se säälipillun kerjääminen ole koskaan toiminut näiden elämässä ennenkään, niin miksi se toimisi viisikymppisenä? Siinä vaan ei ole järkeä. Joku mies vois mulle tän kuvion avata. :)
Viiskymppisenä miehet villiintyy ja ovat kiinnostuneita kaikista joilla 2 jalkaa ja reikä.