Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon työmatkalla oleva mies pettää useimmiten?

Vierailija
28.04.2014 |

Laitoin nettiin kerran ilmoituksen, että haen pelkkää seksiseuraa, ikähaarukka oli max 30v. Sain lukemattomia yhteydenottoja +30v ukkomiehiltä, että ovat työmatkalla kaupungissani ja haluaisivat tavata! Olivat valmiita jopa maksamaan. Mietin vain näiden miesten avovaimoja, vaimoja ja lapsia jotka odottavat miestään kotiin.

Ensimmäisenä he pyysivät 100% luottamusta ja etten koskaan vaan puhuisi kellekään. Kertoivat myös avoimesti tapailleensa ikäisiäni tyttöjä (23v) ennenkin ja kertoivat mitä kaikkea kivaa haluavat tehdä kanssani... plaah... mutta yhtenäistä heille oli se, että melkein jokainen oli työmatkalla ja hotellissa yötä, jonne seuraa toivoivat.

Onko sinun miehesi paljon työmatkoilla...? Eivätkö oikeasti tuon ikäiset miehet kestä viikkoa ilman seksiä? En ikinä halua itselleni reissumiestä! Toki osa hakee siis jotain mitä ei kotona saa, kuten suihinottoa, peppupanoa jne. Ja ei, en ole näitä miehiä tavannut :D halusin vain kysellä, että miksi, oi miksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tilaisuus tekee varkaan. Vielä jos matka suuntautuu ulkomaille ja kiinnijäämisen riski on pieni, niin avot. Mulle on juuri alkanut valjeta, kuinka yleistä tämä on, ikävä kyllä. Ja suomalaisten firmojen juhlissa on maksettuja naisia tarjolla sen kun valitset parhaat päältä... Mä en todella ollu tienny.

Vierailija
2/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 18:16"]Kyllä, tilaisuus tekee varkaan. Vielä jos matka suuntautuu ulkomaille ja kiinnijäämisen riski on pieni, niin avot. Mulle on juuri alkanut valjeta, kuinka yleistä tämä on, ikävä kyllä. Ja suomalaisten firmojen juhlissa on maksettuja naisia tarjolla sen kun valitset parhaat päältä... Mä en todella ollu tienny.

[/quote]

Mitä nämä suomalaiset firmat ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista mutta totta..mutta ainahan se on näin ollut.

Vierailija
4/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, mun mies on työmatkalla vähintään joka toinen viikko. Eikä oo tullut mieleenkään että pettäisi:D Mä kyllä luulen että jos on pettääkseen niin pettää joka tapauksessa. Ja jos on pettääkseen niin työmatkalla se on helpompaa. Minkäs mä sille mahdan, ei sitä aina voi olla vahtimassa!

Vierailija
5/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaan liittyvällä alalla.

Vierailija
6/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen tekee mitä se haluaa. Toivoa voi että kehittynyt moraali pitää miehen kaidalla tiellä. Mutta koskaan ei voi varmasti tietää. Kunhan ei tule omaatuntoansa keventämään vaan antaa minun elää onnellisessa illuusiossa.

Vierailija
7/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus tekee varkaan. Valitettavan paljon ihmiset pettää. Ja näitä työmatkalaisia on paljon...

Vierailija
8/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton takia mä vihaan miehiä, saisivat mokomat rentut kuolla sukupuuttoon, naiset älkää toimiko patjoina tommosille, vaatikaa parempaa. Luulot pois mokomilta nilviäisiltä.

Vierailija
9/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos kotona ei saa niin pakkohan se on jossakin.Sekin on varmaan yleistä että vaimo ei jaksa,seksi ei kiinnosta.Mitä pidempään on ollu puutteessa,sen helpommin pettää.

Vierailija
10/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut miksi perkele valehdella ja pettää, jotain selkärankaa pitäis löytyä.

Vierailija
11/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten siinä onnettomassa naisryhmässä, kun mieheni tekee matkatöitä ulkomailla ja enimmäkseen Aasiassa. Siellähän kauniita ja pikkuisia naisia on pilvin pimein. Pitäisikö olla varuillaan/ mustasukkainen/ ahdistunut? En ole mitään noista. Enempi huolestuttaa pitkät lentomatkat ja terveydelliset seikat.

Jos mies sattuisi rakastumaan johonkin kaunottareen matkoillaan, niin millä sen estää.

Avainsana on luottamus ja rakkaus toiseen, toivottavasti se riittää.

Vierailija
12/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapaan noita baarissa! Olen myös vähän yli 20-vuotias.

Vierailija
13/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät naiset alistuko noiden vätysten panopuiksi! Rimaa vähän korkeammalle. Varmasti parempaa seuraa ja vaikka vain parempia panojakin on tarjolla kuin näiltä sikamaisilta työmatkalaisilta. Ei heiltä muuta sympatiaa heru, kuitenkin vaan luikertelevat takaisin tyytyväisinä vaimojensa passattaviksi . Sääliksi käy molempia osapuolia.

Vierailija
14/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytääkö nämä työmatkalaiset mukaansa koskaan ulkomaille? Sellaistakin olen joskus sattunut kuulemaan..

Vierailija
15/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain vuosia sitten nuorena nättinä tyttönä matkasin maailmalla, erityisesti Aasiassa.

Ja täytyy sanoa että, hurjaa oli katsella yöelämässä näitä Suomalaisia liikemiehiä(aviomiehiä ja isiä) , päätin mennä myöhemmässä vaiheessa naimisiin maanviljeliän kanssa..

Miehillä näemmä se on poissa silmistä, poissa sydämmestä.

Vierailija
16/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain vuosia sitten nuorena nättinä tyttönä matkasin maailmalla, erityisesti Aasiassa.

Ja täytyy sanoa että, hurjaa oli katsella yöelämässä näitä Suomalaisia liikemiehiä(aviomiehiä ja isiä) , päätin mennä myöhemmässä vaiheessa naimisiin maanviljeliän kanssa..

Miehillä näemmä se on poissa silmistä, poissa sydämmestä.

Vierailija
17/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 18:10"]

Laitoin nettiin kerran ilmoituksen, että haen pelkkää seksiseuraa, ikähaarukka oli max 30v. Sain lukemattomia yhteydenottoja +30v ukkomiehiltä, että ovat työmatkalla kaupungissani ja haluaisivat tavata! Olivat valmiita jopa maksamaan. Mietin vain näiden miesten avovaimoja, vaimoja ja lapsia jotka odottavat miestään kotiin.

Ensimmäisenä he pyysivät 100% luottamusta ja etten koskaan vaan puhuisi kellekään. Kertoivat myös avoimesti tapailleensa ikäisiäni tyttöjä (23v) ennenkin ja kertoivat mitä kaikkea kivaa haluavat tehdä kanssani... plaah... mutta yhtenäistä heille oli se, että melkein jokainen oli työmatkalla ja hotellissa yötä, jonne seuraa toivoivat.

Onko sinun miehesi paljon työmatkoilla...? Eivätkö oikeasti tuon ikäiset miehet kestä viikkoa ilman seksiä? En ikinä halua itselleni reissumiestä! Toki osa hakee siis jotain mitä ei kotona saa, kuten suihinottoa, peppupanoa jne. Ja ei, en ole näitä miehiä tavannut :D halusin vain kysellä, että miksi, oi miksi?

[/quote]

Eipä kuulosta tutulta.

t. 15 vuotta asfalttitöissä suomea kiertänyt. (ja uskollinen)

Vierailija
18/19 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä totta...Mulla on kokemuksia..ja tiedän Kaikki miehet lähtevät työmatkalle (Kiinaan tai Talinnaan tai Venajalle) ja illalla he ovat huorian kanssa... klubilla ottavat drinkkia ja varmasti saavat pillukin..sexia koko illan...Ajatteletko he nukkua klo 20.00?

Vierailija
19/19 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä totta...Mulla on kokemuksia..ja tiedän Kaikki miehet lähtevät työmatkalle (Kiinaan tai Talinnaan tai Venajalle) ja illalla he ovat huorian kanssa... klubilla ottavat drinkkia ja varmasti saavat pillukin..sexia koko illan...Ajatteletko he nukkua klo 20.00?