KÄÄÄK laihdutusmotivaatio meinaa karata
Mitat 168 cm ja 94 kg. Silti meinaa motivaatio karata?? Sanokaa nyt hyvät ihmiset että ei mitään lipsuiluja!
Kommentit (8)
Kanniskelin yksi päivä lastani päivän kun loukkasi reissussa jalkansa , 30kg päälle kun painan 60kg itse. Pystyin kuvittelemaan kuinka tuskaista se liikkuminen ylipainoiselle on, apua... Mieti tunnetta kun jalat kantaa lenkillä, mikään ei hölly, olo on voimakas ja kaunis.
Tsemppaako?
Tsemppaa :) Kiitos sulle, vahva kaunis äiti!
ap
Samat fiilikset, oon uupunut ja voimaton. Ja lihava.
Sulle uupunut ja voimaton, mieti miten tulet energisemmäksi ja elämänlaatu paranee, kun saat ylipainoa pois :) Aattele itestäsi joku oikein ihana kaunis mielikuva uudessa olomuodossa! Joku sun lempivaate, jossa näytät sit upeelta ;)
Mieti kuinka paljon v*tuttaa vetää sitä uikkaria/ kesämekkoa/tms päälle sitten kesällä ja ajatella, että olis pitänyt silloin huhtikuussa olla selkärankaa, niin sieltä peilistä näkyisi solakampi kroppa. Mulla on toiminut toistaiseksi tämä.
Jep, toi sama ajatuskuvio aina edellisinä kesinä :S Ostaa summassa uikkarin, kun onhan siinä reilu koko, ja kotona uikkarin saa päälle vatsaan asti perkele! ¤&YU¤#
Palkitse itsesi jokaisesta pudotetusta kilosta pienellä kivalla päivääsi piristävällä jutulla, esim. uudella huulikiillolla.
Relaa.
http://patrikborg.blogspot.fi/2011/09/laihdutus-pysyvasti-tehdaan-nain.html