Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen ihmisen joka syö päivittäin yhden Fazerin sinisen levyn eikä liho

Vierailija
08.12.2020 |

Miten se on mahdollista? On tehnyt noin jo parikymmentä vuotta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa poltella tupakkaa, on alle 30 vuotias, ei syö tarpeeksi ruokaa, aina ollut hoikka tai laiha, levoton, hermostunut, liikkuu paljon.

Vierailija
2/16 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo riippuu, mitä muuta hän syö/ juo vai syökö tai juoko mitään. Entä kuinka paljon ai vähän liikkuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ihan suklaamuna laatua entiseen verrattuna ja ei todellakaan mene ihan hetkessä.

Vierailija
4/16 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön myös levyn suklaata pahimpina masennuspäivinä. Harrastan raskasta urheilua yleensä vähintään 2h päivässä.

Vierailija
5/16 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ei syö paljon muuta. Eräs tuttuni eli koko lapsuuden fazerin sinisellä ja voileivillä. Muuta ei suostunut syömään. Hoikka ollut aina. Nyt toki aikuisena syö muutakin.

Vierailija
6/16 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän kateellinen. Itsekin syön yhden Fazerin sinisen joka päivä (riippuvuus) mutta todellakin olen lihonut. Kysy siltä ystävältä, miten se on onnistunut.

Vierailija
7/16 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt yritä loukata mutta mitä jos se salaa oksentaa?

Vierailija
8/16 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen tuollainen suklaahiiri. En ole ylipainoinen, en paljoa liikukaan. Yritän syödä sit muuten vähän terveellisemmin mutta pizzaa esim menee vähintään kerran viikossa. "Hyvät geenit"? Ikä 56.

Vierailija
9/16 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samanlainen:D Olen 25v nainen ja voisin oikeasti syödä joka päivä kokonaisen fazerin sinisen levyn eikä se näkyisi missään. Olen perso makealle ja tunnustan syöväni paljon sokeria, lisäksi syön kunnollista ruokaa tietenkin pitkin päivää. En pysty syömään suuria määriä kerralla, mutta syön pikkuannoksia monta kertaa päivässä. En edes harrasta liikuntaa, mutta syömäni epäterveellisyydet eivät vain kerry näkyville. Äitini oli kuulemma samanlainen nuorena, mutta nyt, kun vanhemmiten aineenvaihdunta hidastunut niin kiloja on alkanut hänellekin kertymään.

Vierailija
10/16 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin geenit vain on tuollaiset. Mun tuttu syö kuin hevonen ja herkuttelee pitkin viikkoa ja juo sokerilitkuja, mutta hoikka on. Olen kade myönnän...

Vierailija
11/16 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sukulaistyttö, ihan tavis kaikinpuolin, söi lapsena vain karkkia ja joitakin harvoja ruokia, yllättäen vihanneksia aika hyvin vs. tavallinen lämmin ruoka, mm. pastaa inhosi. Oli hoikka 30-vuotiaaksi asti, sitten alkoi lihoa. Nykyään on Crohnin tauti. 

Vierailija
12/16 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä ole kuin rapiat 1000 kilokaloria. Ei varmaan syö paljon muuta sitten. Epäterveellistä toki.

Vierailija
13/16 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin tuollaisen ihmisen, joka söi valtavasti ja oli silti langanlaiha noin 37-vuotiaaksi. Sitten tapahtui totaalinen räjähdys, muutamassa vuodessa montakymmentä kiloa. On mahdollista, että tapa kostautuu, vaikkei vielä näy.

Tai sitten tosiaan ei syö juuri muuta. Eihän suklaalevyssä ole "kuin" 1 200 kaloria, eli jos söisi joka päivä sen suklaalevyn eikä muuta, niin siinähän laihtuisi eikä lihoisi. (Veriarvot varmaan kyllä huutaisi hoosiannaa.)

Vierailija
14/16 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaalevyssä on 1100 kkaloria. Siihen saa lisäksi vielä syödä sapuskaakin eikä liho. Varsinkin jos on aktiivinen liikkuja.

Vierailija
15/16 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härre kyyd. Miksi minä lihon vaikka en syö yhtään suklaata??

Vierailija
16/16 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön joka päivä suklaata ja muita herkkuja. Enkä liho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän