Olen syönyt tänään aamupalaksi kanankoipea, lounaaksi hampurilaisen ja illalliseksi pizzan
Mitä olet mieltä syömisistäni ja mitä olet itse syönyt?
Kommentit (24)
Mietin että kumpi lukema on suurempi, painosi vai pituutesi?
Olet syönyt aivan liikaa.
Oletko ylipainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylipainoinen?
Mistä tiedät minkä kokoisia ne hamppari ja pizza oli??
Jos se hampurilainen on joku mäkin juustopurilainen ja pizza se pieni saarioisten roiskeläppä niin toihan on laihdutusruokavalio.
Ei tollaset lihota niin paljon kun av mammojen mussuttamat karkit ja suklaat. Rasva sentään vien nälän, karkit vaan lisää nälkää.
Mä söin aamulla paahtoleipää voilla ja päällisiä, lounaaksi makaroonilaatikkoa ja illalliseksi perunat läskisoossilla ja pari kananmunaa.
Enemmän tässä oli kaloreita, kuin AP:llä ja minäkään en ole lihava. Vaatekoko on 36.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylipainoinen?
Joku kateellinen täti joka syö pelkkää lehtisalaattia, ei liiku yhtään ja aineenvaihdunta on tämän takia 0.
Mä söin aamulla pyttipannua ja iltapäivällä hesen soijatortilla-aterian. Välissä pari pähkinää.
Aamulla on kiva syödä jääkaappikylmää pitsaa leipänä kahvin kanssa.
Riippuu tosi paljon siitä miten olet nuo ruuat valmistanut. Itse kaipaan kasviksia ja värienergiaa syömiseen näin pimeän aikaan. Voi tietty olla, että pizzasi oli täynnä värikkäitä kasviksia ja laadukasta juustoa! :D
Elät ihanan vaarallista elämää. Otat riskin tulla niitatuksi palstamammojen häpeäpaaluun. Kunnioitan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tosi paljon siitä miten olet nuo ruuat valmistanut. Itse kaipaan kasviksia ja värienergiaa syömiseen näin pimeän aikaan. Voi tietty olla, että pizzasi oli täynnä värikkäitä kasviksia ja laadukasta juustoa! :D
Niin ja purilainenkin voi olla pavuista ja porkkanoista koottu vegepihvi salaatilla ,tomaatilla, kurkulla jne
Minä olen juonut vain laihdutus-vettä ja syönyt pieniä kiviä. Hävettää aloittajan puolesta. Ilmoitin asiattomaksi.
Voi voi sentään, tuliko taas 3000 täyteen vaikka tähtäsit 1800 kilokaloriin?
Join aamupalaksi teetä, päivälliseksi söin mehukeittoa ja iltapalaksi teetä ja mehukeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi sentään, tuliko taas 3000 täyteen vaikka tähtäsit 1800 kilokaloriin?
Onko sinulla jo valmiina kiillotettuna sädekehä ja paremmuudentunteen jalusta mihin valmistaudut nostamaan itsesi jos vastaus on kyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja purilainenkin voi olla pavuista ja porkkanoista koottu vegepihvi salaatilla ,tomaatilla, kurkulla jne
Just näin! Tätä juurikin ajattelin! :)
Maistuis mullekin.