Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneen olla yhteydessä, oma kanta

Vierailija
08.12.2020 |

Labra vastaukset katosivat reilu viikko sitten oma kannasta. Jouduin soittamaan tulosten perään. Kysyin neuvolasta mistä johtuu. Eivät tienneet. No otin yhteyttä oma kanta asiakaspalveluun mistä käskettiin olla yhteydessä sinne mistä labrat oli määrätty. No mähän olin jo yhteydessä neuvolaan mutta ne ei meinaa asialle mitään tehdä.

Kuka sitten hoitaa asian kuntoon??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti av-palsta?

Vierailija
2/6 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin hoitaa. Tarkottaako tää sitä et me ollaan yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan mihinkä kuuluu ottaa yhteyttä tällaisessa asiassa

Vierailija
4/6 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, sun pitää ensin tarkistaa, että sun tietokone tai puhelin toimii kunnolla. Tarkista internetyhteys, kokeile pääsetkö Kelan sivustolle (jonne siis kirjaudutaan) ja tarkista selain. Onko käyttöjärjestelmä päivitetty, selain päivitetty jne...

Jos kaikki on ok, sitten kirjaudu OmaKantaan uudestaan. Tarkista huolella tiedot. Valitse vasemmalta labrat. Huomioi, että siellä on päivämäärät, eli aika jolta näyttää tiedot. Säädä siitä päivämäärät oikein.

Jos edelleenkään ei tietoja näy, sitten ota yhteys hoitavaan terveysasemaan, jonka työ on kirjata ko. tiedot. Yleensä se lääkäri, joka labrat tilaa on se hoitava taho, jonne ne tiedot menevät eli hänen hoitajaltaan voi kysyä. Ellei tämä osaa sanoa, sitten ota yhteys kyseisen yksikön tietosuojavastaavaan tai sitten potilasasiamieheen.

Jos epäilet että ongelma voi olla vain tekninen, ota yhteys OmaKannan tekniseen tukeen

tekninentuki@kanta.fi

Vierailija
5/6 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tarkistaisit vielä kertaalleen oheisen ohjeen mukaan

https://thl.fi/documents/920442/2902744/Ohje_Laboratoriotutkimusten+n%C…

Vierailija
6/6 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että olet unohtanut vaan säätää sen näkymän oikeiden päivämäärien mukaan.

Kokeile sitä ensin, kuten viestissä 4 ehdotettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä