kokemukseni
Olen rouva Henna Hukari.
Olen ammatiltani sairaanhoitaja ja erottuaan miehestäni olen toistuvasti hakenut lainaa monilta pankeilta kostaakseni minulle. Valitettavasti pyyntöni on kuitenkin aina hylätty.
Minua on myös huijattu useita kertoja erityisissä lainahauissani Internetissä Googlen lainaussivustojen kautta.
Olin aikomassa itsemurhaa, kun näin häätodistajamme, jonka kanssa olin puhunut tilanteestani ja joka neuvoi minua INTERHYPO:ssa hakemaan lainaa.
Aloitin menettelyt ja 10 päivää sen jälkeen, kun sain vahvistuksen siitä, että pyyntöni 80 000 euron siirto todella lähetettiin tililleni ja kun olin kuullut hyvin aikaisin tililtäni pankissani, yllätyksekseni siirto saapui hyvin . En voinut uskoa sitä, koska olin etsinyt tätä lainaa yli 2 vuotta. Sain lainani tästä vakavasta yhtiöstä.
Joten päätin jakaa tämän mahdollisuuden teille, joita pankit eivät suosi tai jotka joutuivat käsittelemään epärehellisiä lainanantajia, jotka vain väärinkäyttäen muiden persoonallisuutta. Onko sinulla projektia tai rahoitusta?
Ota yhteyttä INTERHYPO:iin. Lähetät hakemuksesi heille ja sinulla on ratkaisu tilanteesi.
Julkaisen tämän viestin, koska INTERHYPO on tehnyt minulle hyvää. Toivo on aina sallittua.
Ota yhteyttä INTERHYPO:iin osoitteessa:
Sähköposti: interhypo_suisse@protonmail.com