Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoustilaus kokemus...

Vierailija
08.12.2020 |

Ensin oli hirveän vaikea saada sovittua aika. Sitten ne soitteli muutaman päivän kuluttua vielä perään että sopisko sittenkin kyseisenä päivänä aikasemmin. No kyllä mulle sopi. Sitten ne kysyi vielä, että onko väliä tuleeko kaks vai yksi siivoojaa (aluksi oli puhe, että 2). Sanoin että ei oo niin väliä, mutta odotin tuohon jotain kyllä vastausta että meneekö siinä sitten 1,5 vai kolme tuntia! Toisessa päässä henkilö sanoo että joo ei vielä tiedä että tulisko nyt sitten 1 vai 2. Eli ilmeisesti mun pitää varautua molempiin, kun en tajunnut vaatia että yrittäkää tietää ennen kuitenkin.
Onkohan vähän unohtunut, että siivouksen pitäisi auttaa asiakkaan arkea ja tuoda rentoutusta/helpotusta? Tuli olo kuin he siellä tekisivät suuren palveluksen mulle kun lähettävät sovitun palvelun, vaikka aikovat laskuttaa siitä.
Toivottavasti edes työn laatu on hyvää, en kyllä toiste meinaa tilata samasta paikasta tämän setvimisen takia. Ymmärrän että on joulunalusaika, mutta inhoan sitä, kun asiat pitää sopia moneen kertaan ja silti ne jää epävarmoiksi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi