Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ööö miten ajo oikeus voi mennä jos ei oo saanu maksettua

Vierailija
07.12.2020 |

Todistusta? Olen niin kyllästynyt tähän säätämiseen kun autokoulu ei vieläkään lähetä mun harjoitteluvaiheen todistusta. Heidän mielestään mun ajo oikeus menee tässä jos en saa todistusta.

Olen ulosotossa ja vähän vaikea maksaa heti 380e. Kun tililtä lähtee muutenkin 900e ulosottoon.

Olen sopinut että maksan sen osissa ja siltikään autokoulu ei lähetä sitä prkleen todistusta. Trafiltakin tulee jo viestiä että se todistus pitää saada.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun sitte vaikka kävellen ku hankaloitetaan yksinkertasta asiaa näin paljon. Ei oo todistusta vaikka kävin harjoittelu ja syventävän vaiheen. Kiitos vaan.

Vierailija
2/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokouluilla lienee sellaisia kokemuksia, että jos todistuksen antaa ennen kuin lasku on maksettu, rahoja ei koskaan näy ja periminen vie aikansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokoulu haluaa rahansa. Jos sulla on rahavaikeuksia muutenkin, niin miksi maksaisit heille jos antavat sen todistuksen jo sulle pois. Et maksaisi, ja he tietävät sen. Ajo-opetus on businestä, ei mikään kansalaisoikeus.

Kävely on hyvää liikuntaa.

Vierailija
4/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit autokoulun omistaja, miten sinä suhtautuisit, jos et saisi rahaa? Niinpä ap. Mietipä sitä.

Vierailija
5/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pystyn maksamaan sen osissa ja siitä ei voi ajo oikeus mennä. Olen maksamassa sitä joka kuukausi summa 380 ja nyt oon maksanu 100e 1x koska oon ulosotossa. Ei ne voi laittaa ajo oikeutta pois kun oon kokoajan hoitamassa asiaa.

Vierailija
6/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Trafia kiinnosta sinun maksuvaikeutesi, ajo-oikeus menee, jollei tietyssä ajassa ole sitä todistusta toimitettu. 

Vierailija
7/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pystyn maksamaan sen osissa ja siitä ei voi ajo oikeus mennä. Olen maksamassa sitä joka kuukausi summa 380 ja nyt oon maksanu 100e 1x koska oon ulosotossa. Ei ne voi laittaa ajo oikeutta pois kun oon kokoajan hoitamassa asiaa.

Siis olet maksamassa 380e/kk, mutta heti ensimmäinen kuukausi siis jo kusi, koska maksoit vaan 100e. Että ihan tasan varmaan ajo-oikeus voi mennä, kun et sä sitä tule maksamaan siinä ajassa, mitä olet jo sopinut.

Vierailija
8/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö-ö.

Vierailija
9/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää maksaa kerralla. Ei kai kukaan nyt voi olla noin aasi. Mulla meinasi mennä ajolupa vanhaksi juurikin surkean rahatilanteen takia mutta sain sen maksettua viimeisenä päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi