Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutittaa tahallaan jatkuvasti

Vierailija
07.12.2020 |

Otsikossa ongelman ydin. Mieheni ei kutia, mutta mä olen taas sitäkin herkempi kutittelulle. Jostain syystä mies luulee, että pidän siitä, että hän ottaa minut kiinni ja kutittaa minua sellaisessa otteessa, etten pääse pakoon. Rupean panikoimaan ja nauramaan tahtomattani yrittäen samalla rimpuilla irti. Saatan kutittelun jälkeen purskahtaa itkuun tai raivota naama punaisena (ties monennenko kerran) asiasta ja hänen vastaus on aina "Miksi sitten naurat, jos kerta et tykkää?"

Miten saan miehen lopettamaan tämän kutittelun, kun hän ei kerta kaikkiaan usko sitä, että kun mua kutitetaan niin etten pääse pois tilanteesta, mulle tulee pakokauhu ja kirjaimellisesti luulen, että mä kuolen tähän? Naurulle en voi mitään, jos sitä voi sellaiseksi kutsua, pikemminkin itkunsekaista paniikkinaurua.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on mittava.

Suosittelen kutittelevan sian jättämistä.

Vierailija
2/14 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tarina on todellinen, elät psykopaatin kanssa. Ei kuulosta hyvältä tulevaisuuden kannalta. Olet valinnut miehen traumojesi pohjalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille se yksi sekopäinen dokkari, joka oli muistaakseni jossain Docventuresissa. Kertoo pienestä ihmisryhmästä, jotka saavat kiksejä toisen kutittamisesta. Sitten kun äijäsi on sen katsonut, niin sanot että hän joko hakeutuu psykiatriseen hoitoon tai yksinkertaisesti lopettaa sen sadistisen toiminnan.

Vierailija
4/14 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin joskus hetken tuollaista miestä. Ihan saatanan raivostuttavaa, enpä katsonut kauaa. Jos ei osaa kunnioittaa toisen tahtoa tuollaisessa asiassa, osaako missään. JSS.

Vierailija
5/14 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tarina on todellinen, elät psykopaatin kanssa. Ei kuulosta hyvältä tulevaisuuden kannalta. Olet valinnut miehen traumojesi pohjalta?

Todellista kyllä on. Minkä traumojen pohjalta olisin hänet muka valinnut, ei ole traumoja minulla menneisyydestä.

Tätä tapahtuu sen muutama kerta viikossa (alkanut pari vuotta sitten kun huomasi kutiamiseni), lopun osan ajasta mies on ihana ja olemme kaikessa muussa samalla aallonpituudella olleet viimeiset 6 vuotta.

Vierailija
6/14 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö sitä seuraavan kerran ja sano ettet vastaa liikkeistäsi tuossa tilassa.

Vierailija
7/14 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
8/14 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Jos mies ei usko sanaa "ei" tai ylipäänsä kuuntele, ymmärrä, olet väärän ihmisen kanssa. Muuten se jatkuu ja jatkuu samanlaisena, jos et vain lähde. Kyse on kiusanteosta, ei välittämisestä. Pariterapeutti tuskin muuttaa miestä mitenkään, jos on taipumus tuollaiseen toisen satuttamiseen.

Vierailija
9/14 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaise polvella haaraväliin, sano, että sellainen puolustusreaktio tulee automaattisesti, kun joudut fyysisen väkivallan kohteeksi.

Vierailija
10/14 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaise vanhaa ketjua, jonka otsikko taitaa olla 'Naimisissa pellen kanssa'.

Selvennykseksi vielä, että pelleistä ei puhuttu hauskoina tyyppeinä, vasn juuri tuollaisina väkisin kutittelijoina ja muiden hassun hauskojen jäynien tekijöinä.

Vierailija
11/14 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seurustelet naistennaurattajan kanssa?

Vierailija
12/14 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Se kuulostaa rääkkäämiseltä. Ei leikiltä. Jos toinen ei tajua, on aika irtautua eri suuntaan.

Vierailija
13/14 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas oli tyhmä aloitus

Vierailija
14/14 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on väkivaltaa. Alkoi ihan ahdistaa ajatuskin. Myös se ettei hän suostu ymmärtämään että tuo oikeasti  tuntuu sinusta erittäin epämiellyttävälle, vaikka sen ilmeisesti selkeästi olet kertonut, on aika suuri puute.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän