Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa tekemäsi kompromissit?

Vierailija
04.12.2020 |

Mitä kompromisseja olet joutunut tekemään parisuhteessasi/parisuhteissasi? Entä mitä kompromisseja puolisosi on joutunut tekemään?

Olemme muuttamassa miesystävän kanssa yhteen ja etsimme vuokra-asuntoa, ja tuntuu että joudun itse koko ajan luopumaan jostain minulle tärkeästä koska mies ei tule yhtään vastaan. Olen jo suostunut siihen, että asuntoa etsitään hänen haluamaltaan alueelta mutta nyt ongelma on myös se, että hän haluaa asunnon kerrostalon pohjakerroksesta ja minä mahdollisimman korkealta. Tämä ei ole edes lopullinen kotimme, vaan ostettu asunto valmistuu ensi vuonna, vuokrakodissa asumme vain 2/3 vuodesta.

Kuinka paljon sitä jaksaisi joustaa, ettei tule enemmän kinaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuria kompromisseja en ole joutunut tekemään yhtään. Mies olisi halunnut muuttaa ihan toiseen kaupunkiin asumaan, jossa hänellä oli sukulaisia ja harrastusmahdollisuuksia. Minun sukuni olisi jäänyt kauas, enkä olisi löytänyt töitä ko. kaupungista, joten en edes harkinnut asiaa. Loppupeleissä moni miehen sukulaisistakin muutti meitä lähelle ja sai harrastaa myös täällä mieleisiään juttuja.

Vierailija
2/3 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta piti luopua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulemma joutuu lopettamaan pelaamisen aikaisemmin, mutta se ei häntä haittaa. Itse olen vain saanut, en koe että olisin joutunut luopumaan mistään.

Edellisessä suhteessa minä vain annoin ja eksä otti eikä se sitten kestänytkään. Aiheutti vain mielipahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä