Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä lahjaksi aikuisille lapsille???

Joulu on taas....
04.12.2020 |

Lapset kaikki alle 30v. Asuvat omillaan. Kiva olisi muistaa jollain pienellä mutta ei kumminkaan ihan turhalla. Eikä tietenkään saisi maksaa kamalan paljon. Pää lyö ihan tyhjää...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ässä-arvat

Vierailija
2/11 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä, jos juovat

Vierailija
4/11 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuva suihkusampoo

Vierailija
5/11 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja- ja villasukkalahjat on aika klassisia. Lahjakortit elämyksiin, hoitoihin ovat kalliimpia mutta melko varmasti mieluisia. Halvempi voisi olla lahjakortti johonkin sähköiseen palveluun kuten äänikirjasovellus tai sovellus jolla voi opetella soittamaan jotakin. Harva haluaa enää tavaraa. Onko lapsillasi hyvin astioita, esim viinilaseja tms hienompaa?

Vierailija
6/11 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivoide esim Norwegian formula tai working hands

Vierailija
7/11 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muki

Vierailija
8/11 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä latausjohto

Vierailija
9/11 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokkari kirja

Vierailija
10/11 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan aikuisille lapsille yleensä jotain herkkuja korillisen; etsin kaupoista sellaisia uutuuksia ja erikoisuuksia mitä ei normaalisti tulisi ostettua. Teetä, keksejä, naposteltavia, pähkinöitä, kuivattuja hedelmiä, karkkeja, juustoja, leipiä. Pienten tuottajien erikoisuuksia, joita ei mainosteta juuri missään. Saavat maistella ja kokeilla löytyskö jotain uutta hyvää. Tänä vuonna sekin jää koska en saa koria toimitettua, postissa voi mennä pilalle kun ei tiedä kuinka kauan matkalla menee. Joskus ostin jonkin dvd-elokuvan vielä lisäksi tai leffaliput. 

Vierailija
11/11 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mitä tarvitsisivat? Itse olen luvannut ostaa opiskelevalle lapselle uuden imurin, kun vanha on ollut pitkään hajoamispisteessä. Jotain herkkuja ostan myös. Parina vuonna olen ostanut lahjakortin ravintolaan, mutta tänä vuonna en taida.