Ruuan jälkeen mulle iski kova alavatsakipu.
Kipu tuntuu ehkä hieman enemmän vasemmalla, mutta tuntuu myös oikealla. Aika kovaa kipua, tuntuu kuin alavatsaa polttelis. Kohta tunnin kipuillu. Ovulaation piti olla alkuviikosta. Voisko liittyä siihen? Mitä tällänen oikein on?
Kommentit (9)
Kuulostaa ilmavaivalta. Minullakin on joskus tuollaisia kipukohtauksia. Makaa kyljelläsi kippurassa ja pidä vatsa lämpimänä. Kramppi helpottaa vähitellen. Minulla kohtaukset ovat sellaisia, etten pysty suoristamaan selkää edes kävellessä. Yleensä kestää reilun tunnin.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 19:14"]
Ärtynyt suoli kiukuttelee. Jostain se on suuttunut :/
[/quote]
Kipu on ihan alavatsalla, ei pieretä eikä väännä vatsaa. Mulla tosiaan on ärtynyt suoli, mutta ei se näin kiukuttele. Se menee sekaisin ja saan juosta vessaan. Nyt polttelee alhaalla ja kipu säteilee nivusiin asti. Sanoisin että tää on jotain gynegologista, ei suolistoon liittyvää. ap
Kuulostaa sappikivulta. Itselläkin tuli ihan karmeat vatsakivut aina syömisen jälkeen. Onneksi leikkaus helpotti
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 19:24"]
Kuulostaa sappikivulta. Itselläkin tuli ihan karmeat vatsakivut aina syömisen jälkeen. Onneksi leikkaus helpotti
[/quote]
Sappikipu alavatsalla? Enpä ole ikinä kuullut moista.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 19:14"]
Ärtynyt suoli kiukuttelee. Jostain se on suuttunut :/
[/quote]
Kipu on ihan alavatsalla, ei pieretä eikä väännä vatsaa. Mulla tosiaan on ärtynyt suoli, mutta ei se näin kiukuttele. Se menee sekaisin ja saan juosta vessaan. Nyt polttelee alhaalla ja kipu säteilee nivusiin asti. Sanoisin että tää on jotain gynegologista, ei suolistoon liittyvää. ap
[/quote]
Klamydia
Nyt loppui, yhtä äkkiä kun alkoikin. Enää hyvin pientä jomotusta. Kummallista. ap
Pieruhan se siellä seikkailee.