Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V***ttaa töissä kun tiimipalaverissa kysytään mitä kukin on tehnyt tällä viikolla

Vierailija
03.12.2020 |

Selitän asiani, jonka jälkeen kukaan ei sano yhtään mitään. Pelkkää hiljaisuutta, ei minkäänlaista kommenttia, kunnes jatketaan vain seuraavaan aiheeseen. Tulee tunne, että minkä ihmeen takia hyödyttää edes sanoa mitään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii no, onhan se varmaan vaivaannuttavaa, kun kollega kertoo runkanneensa pitkät päivät. Ei siihen ole paljon lisättävää.

Vierailija
2/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii no, onhan se varmaan vaivaannuttavaa, kun kollega kertoo runkanneensa pitkät päivät. Ei siihen ole paljon lisättävää.

Ja itse on somettanut ja ottanut selfieitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itse on somettanut ja ottanut selfieitä

Luin ensin, että ”sormettanut”. Tosin ei sekään välttämättä ole kovin kaukana todellisuudesta :’D

Vierailija
4/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena oleminen on yhtä rasittavaa kuin lapsena koulussa kesän jälkeen: "No niin, kertokaapa nyt kaikki vuorollanne, mitä teitte kesäloman aikana."  Silloin jo v**utti.

Vierailija
5/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas kaikilta muilta kysytään asioita paitsi minulta ja sitten vaihtuu heti puheenaihe. Ei huomaisi ollenkaan, jos en olisi paikalla Teamsissa.

Vierailija
6/11 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. Smalltalk osio, jokainen tulee kuulluksi ja kollegat saavat jollain tasolla mitä kukin tekee. Jollei tätä osuutta olisi siitä vasta poru syntyisi. Ei voi edellyttää, että pitää kunkin työntekijän kaivaa tieto Teamsista, Sharepointin dokkareista, ja yhteiseltä levynkulmalta, intrasta.

Vierailija
7/11 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sukujuhlissa ennen vanhaan: Mikäs sinusta tulee isona?

Vierailija
8/11 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää tuo, että pakotetaan kuulumisten kertomiseen. Pakko tietysti on tulla toimeen muiden kanssa, mutta yksityiselämäni ei kuulu työyhteisölle pätkääkään, ei edes missään kohteliaisuusmielessä. Olen paikalla X tuntia saadakseni siitä Y:n verran rahaa, muita velvotteita työnantajaa kohtaan ei ole. Kyseiset X tuntia hoidan muuna kuin siviiliminänä.

Vierailija
9/11 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sukujuhlissa ennen vanhaan: Mikäs sinusta tulee isona?

Tai millaisen todistuksen sinä sait? Meidän Paulilla oli kaikki muut kymppejä, paitsi kuvaamataito, se oli yhdeksän.

Vierailija
10/11 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhön kuulumattomana elämässä voi olla vaikka mitä surua ja ongelmia. Sitten pitäisi kertoa kivoja hehheh-juttuja toisille joka viikko. Jos nyt puhuttaisiin ne työasiat ja sillä selvä.

Vierailija
11/11 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää tuo, että pakotetaan kuulumisten kertomiseen. Pakko tietysti on tulla toimeen muiden kanssa, mutta yksityiselämäni ei kuulu työyhteisölle pätkääkään, ei edes missään kohteliaisuusmielessä. Olen paikalla X tuntia saadakseni siitä Y:n verran rahaa, muita velvotteita työnantajaa kohtaan ei ole. Kyseiset X tuntia hoidan muuna kuin siviiliminänä.

TÄMÄ!

Seur kerran sanot että "yksityisasiat eivät kuulu tänne! EIkä muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi