Kiinnostaako 20-25 v naisia
Vanhemmat miehet, jos kyllä niin miten paljon vanhemmat.
tämä vain siksi kun udeltu on että kiinnostaako vanhempia herroja nuoret naiset
Herra40+
Kommentit (7)
kerros #2 minkä ikäinen oli tämä iäkäs..ja minkä ikäisistä nuorista miehistä tykkäät
Herra40+
Olen 22-vuotias ja on teinistä asti kiinnostanut vanhemmat miehet. Muistan, kuinka 15-vuotiaana haaveilin 25-vuotiaista. Tällä hetkellä olen sitä mieltä, että mies on parhaimmillaan 30-40-vuotiaana. Mutta ehdottomasti myös 40+ miehissä on paljon vetovoimaisia tapauksia. Se riippuu ihan siitä, kuinka hyvin mies itsestään huolehtii. Mieluummin kuitenkin 40-vuotias mies kuin 20-vuotias. Tosin kaljamahaiset ja kaljuuntuneet ovat ehdoton ei.
Olen 25vuotias ja katseeni harhailee usein itseäni vanhemmissa miehissä.
oma mies on muutaman vuoden vanhempi, mutta katse kiinnittyy 35-45v miehiin.
Heissä on vain sitä jotain...
jos meille nyt jostain syystä tulisi ero, luultavasti koittaisin hankkiutua vanhempaan seuraan.
Erittäin mielenkiintoista... ;)
Herra40+
Täällä myös reilu 40v mies, joka on kiinnostunut nuoremmasta naisesta. Lapset on jo kasvatettu isoiksi, että sen puoleen olen valmis toiseen kierrokseen. Eikä nuori nainen ole arvo sinänsä, mutta jos meinaan toisen kierroksen perhettä niin nuoremman naisen kanssa se onnistuu todennäköisemmin.
Miehenä olen iloinen, ystävällinen, avulias, ulospäin suuntautunut, määrätietoinen, ehdottoman luotettava ja lapsirakas. Mutta myös välillä suht työorientoitunut, asiakeskeinen ja dominoiva. En harrasta yhden yön juttuja enkä baareissa kiertelyä.
Ulkoisesti reilut 180cm, 85kg (useamman kerran vkossa urheilua), lyhyet tummat hiukset ja sänkiparta.
Mistäköhän tämmöinen mies löytäisi naisen, joka jakaisi samantyyppiset arvot ja olisi mahdollisesti kiinnostunut katsomaan perheen perustamista pidemmällä aikavälillä?
Seksiä haluan nuoremman miehen kanssa, mutta kaikenlaista muuta on mukavampi tehdä vanhemman miehen seurassa. Heillä riittää yleensä aikaa ja mielenkiintoa naista kohtaa enemmän kuin nuorella miehellä.
Vanhan miehen kroppa ei juuri innosta seksitouhuihin. Tosin olen kyllä saanut parasta suuseksiä juuri iäkkäämmältä mieheltä.