Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua, olen korviani myöten ihastunut toiseen mieheen.

Vierailija
16.04.2014 |

Tämä tilanne on siinä mielessä kamala, että en ajatellut mulle ikinä käyvän näin.

Aloin seurustella mieheni kanssa reilu 4vuptya sitten, miehen ulkonäkö ei ikinä ole sytyttänyt mua ja meillä on aina ollut ihan kivaa yhdessä, ei mitään intohimon roihahdukia edes alussa.

Totuin jo tähän tyyliin ja en edes kaivannut muualle, mutta nyt.. Aloitin uudessa työpaikassa ja heti enimmäisenä päivänä työparini sai polveni veteläksi, hänen ei tarvitse kuin katsoa minuun niin olisin jo valmis anatutumaan :D tämä uusi mies oli vuosia sitten todella kiinnostunut minusta, mutta minä en ollut silloin hänestä.

Nyt kyllä kiinnostaisi.. Miten tekisitte aloitteen, vai jättäisittekö tekemättä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valmis jatkamaan elämää ilman nykyistä miesystävääsi? Jos olet, anna palaa.

Vierailija
2/4 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sitä tunteilleen voi. Et sä noinkaan voi jatkaa, kun näette ilmeisesti päivittäin tän ihastumisen kanssa. Mutta ajattele sitä kumppaniasikin, kun varmaan rakastaa sinua. Eli anna hänen mennä, jos noin tunnet. Tuskin teillä enää mitään roihuja tulee, ne olis pitänyt jo tulla.

Oletko varma, että ei ole kysymys vaan himosta?

Ja toinen aika oleellinen asia: Onko työkaverisi sinkku? Et kai ole vaan menossa särkemään toistakin suhdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja yksikään tosikiinnostus ei ole unohtunut. Jos se ei ollut pelkkää peliä, poimit miehen helposti. Todennäköisesti nykyinen miehesi on tosin sopivampi ja muutenkin parempi.

Vierailija
4/4 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista eka huolehtia että nykyinen suhde loppuu ennen aloitteen tekemistä.. Täytyy olla kylmä ihminen jos toista satuttaa pahasti.