Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cheek-fanit, lukekaa tää! (linkki)

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tolla Rumballa on Cheekkiä vastaan??? Aina jutut pelkkää vittuilua.

Vierailija
2/47 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, että Cheekin musiikki on toella huonoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on kantava voima.

Vierailija
4/47 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi kaikkien pitäisi tykätä, en minäkään pidä hyvänä. Tässä maassa on paljon enemmän ihmisiä jotka pitävät musiikkiaan huonona kuin niitä jotka pitävät sitä hyvänä. Tiesitkö?

Vierailija
5/47 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 21:44"]Ehkä se, että Cheekin musiikki on toella huonoa?

[/quote]

Näin se on.

Vierailija
6/47 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole kateudesta. Jos en pidä persepanoista, olenko kateellinen niille jotka niistä pitävät? En, se on vain asia jota olen kokeillut ja todennut että ei ole minun juttuni. Kuten ei Cheekkikään.

Vierailija
7/47 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 21:41"]Mikä tolla Rumballa on Cheekkiä vastaan??? Aina jutut pelkkää vittuilua.

[/quote]RUMBA ei ole yksi olento, lehdellä on toimittajia ja avustajia jotka tekevät jutut OMAN musiikkimakunsa mukaan. Lue Koululaista tai Demiä jos haluat lukea idolihehkutusta.

Vierailija
8/47 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 21:48"]

Kateus on kantava voima.

[/quote]

Ja kateuskortti heitetty. Cheek on musiikillisesti reilusti alle keskitason ja sanoittajana täysin lahjaton. Yksinkertaiset lampaathan häntä fanittavatkin.

Vierailija
9/47 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Cheekiltä kuin yhden biisin, joten siihen en ota kantaa mutta tuo pseudo-älykäs kirjoitus oli kyllä erittäin huonoa tasoa oli kirjoittaja kuka tahansa. Jutun pointti oli se, että lähtökohtaisesti pop/räp-musiikista pitämätön henkilö ja "filosofi" laitetaan jonkun massatuontanto-artistin keikalle, jotta tämä voi kritisoida vihaamaansa kulttuuria... Ei hyvää päivää. Vähän sama kun laitettais vegaani arvostelemaan parhaimmat grillimakkarat.

Vierailija
10/47 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 21:54"]

Ei kyse ole kateudesta. Jos en pidä persepanoista, olenko kateellinen niille jotka niistä pitävät? En, se on vain asia jota olen kokeillut ja todennut että ei ole minun juttuni. Kuten ei Cheekkikään.

[/quote]

Mutta meinasitko tehdä artikkelin siitä, miten persepanot on karseita ja analysoida negatiivisesti niitä, jotka siitä pitää?

Mielipiteet saa ja onkin kaikilla, muttamutta..

Vierailija
11/47 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siitä juttua silloin kun oli se tiedotustilaisuus jäähallikeikasta, oli kieltänyt Rumban toimittajaa tulemasta paikalle (olikohan syynä peräti p*ska levyarvostelu?)

Vierailija
12/47 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee maailma aika vaaralliseksi jos jokainen stara hyväksyy vain hännystelijät. Vrt. Putin.

Vierailija
13/47 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 22:06"]En tiedä Cheekiltä kuin yhden biisin, joten siihen en ota kantaa mutta tuo pseudo-älykäs kirjoitus oli kyllä erittäin huonoa tasoa oli kirjoittaja kuka tahansa. Jutun pointti oli se, että lähtökohtaisesti pop/räp-musiikista pitämätön henkilö ja "filosofi" laitetaan jonkun massatuontanto-artistin keikalle, jotta tämä voi kritisoida vihaamaansa kulttuuria... Ei hyvää päivää. Vähän sama kun laitettais vegaani arvostelemaan parhaimmat grillimakkarat.

[/quote]Olisiko syynä se että kukaan arvostelija ei HALUNNUT sinne keikalle mutta käsky kävi ja myös sanamäärä kerrottiin.

Vierailija
14/47 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arg

Vierailija
15/47 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ VÄLIII JOS ON SEXIKÄS MIES JA HALUU OLLA KEIKALLA???!!!!! EI mut ihan oikeest pistää vitutttaa nää av mammojen ""analyysit"" meistä ketkä tykkää! :( HAISTAKAA HATERIT VITTU :))))) Cheek on ainakin mein perheen suosikki!! (minä 27 vuot plus mies+29 ja muksut!!)

Vierailija
16/47 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:29"]

MITÄ VÄLIII JOS ON SEXIKÄS MIES JA HALUU OLLA KEIKALLA???!!!!! EI mut ihan oikeest pistää vitutttaa nää av mammojen ""analyysit"" meistä ketkä tykkää! :( HAISTAKAA HATERIT VITTU :))))) Cheek on ainakin mein perheen suosikki!! (minä 27 vuot plus mies+29 ja muksut!!)

[/quote]

MOT.

Vierailija
17/47 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 21:35"]

http://www.rumba.fi/live/massapsykoosia-helsingissa-cheekin-tavastian-konsertti-sai-toimittajan-miettimaan-syvallisia/

Mitä mieltä Rumban jutusta?

[/quote]

Niin mitä tuosta? 

Olen muutaman vuoden sisällä käynyt kahden elämääkin suuremman bändin (Muse ja Avenged Sevenfold) keikoilla ja sitähän se keikan alkaminen suurimmaksi osaksi on, tylsistynyttä odotusta joko kaljapubissa tai sitten paikoilla nettaillen.

Kun bändin osuus alkaa, menen minäkin siitä hurmioon, suorastaan taivaisiin, ja siitä nettailevasta keski-ikäisestä naisesta ei ole enää tietoakaan. Onko se massahysteriaa vai oikeaa fanittamista, sen saa jokainen itse miettiä tahoillaan ja joku rumban besserwisser jopa kirjoittaa julkisesti..

Minä vain nautin niistä keikoista..=))

Vierailija
18/47 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 21:44"]Ehkä se, että Cheekin musiikki on toella huonoa?

[/quote]

Vierailija
19/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 00:13"]

Oikeasti nyt hyvää päivää. Popmusiikki on yleisestikin ottaen tyhjää hölinää ja yksinkertaisia melodioita yksinkertaisille ihmisille. Kyllä, aivan kaikki popmusiikki. Ei siinä Cheek erotu mitenkään huonompaan tai edullisempaan suuntaan.

Lähtökohtaisesti tämän toimittajankin edustama popmusiikkielitismi onkin lapsellisuudessaan jotain ihan käsittämätöntä. Kaikki popmusa on kulutustavaraa yksinkertaisille.

[/quote]

Popmusiikki on itse asiassa lyhenne populaarimusiikista, näin ollen myös rock/hevifanit (kuten itseni) lasketaan popfaneiksi :D

Vierailija
20/47 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfggdfgdfg