Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä voi aiheuttaa virtsan karkailun?

Vierailija
15.04.2014 |

Aloitin laihiksen. 159 cm ja "vain" 67 kiloa. Olen käynyt kuntosalilla joka toinen päivä ohjatuilla tunneilla, tehnyt n. tunnin aamulenkin melkein joka päivä, vatsalihastreeniä joka toinen päivä ja silloin tällöin pyöritellyt hulahula-vannetta.

Mulla on alkanut lirahtaa housuihin. En voi estää sitä, aivan kuin alapää vain pullistuisi ja sitten lorahtaa. Aivan tajuttoman kamalaa. Vaikka käytän suojaa, niin taatusti lemuan.

Voiko tuo johtua vain äkillisestä kuntoilusta ja lihakset eivät pysy perässä?

Mitä voin asialle tehdä? Olen jo treenannut alapäätä jännittämällä 5 sek. ja rentouttanut 10 sek.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakeutua lääkäriin selvittämään syyt.

Terkuin sairaanhoitaja

Vierailija
2/7 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin nolo vaiva etten millään kehtaisi. Tiedän, että on suht yleinen, mutta olen kuitenkin alle 40 v. ja synnytyksistäkin jo aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko selkävaivoja, puutumista alaraajoissa?

Alaselän välilevytyrä?

Vierailija
4/7 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitohenkilökunnan näkökulmasta mikään ei ole noloa. Reilusti vaan yhteys terveyskeskukseen. Apua on saatavilla helposti, turha itekseen pohtia :)

t. 2

Vierailija
5/7 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin, voi olla halvausriski!

Vierailija
6/7 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:18"]Tämä on niin nolo vaiva etten millään kehtaisi. Tiedän, että on suht yleinen, mutta olen kuitenkin alle 40 v. ja synnytyksistäkin jo aikaa.

[/quote]

Jospa kyseessä on vain iän tuoma vaiva. Tuleeko sama tunne aivastaessa?

Vierailija
7/7 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule aivastessa ja pystyn pidättämään, katkaisemaan suihkun jne. Tuo on vain niin spontaania, että hetkessä lirahtaa. Enkä aina edes ymmärrä mistä sitä tulee, koska välillä olen käynyt hetki sitten vessassa.

Ei kai sentään tälläiset ole iän tuomia vaivoja.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan