Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille: Miten haluatte tulla kosketetuksi?

Vierailija
02.12.2020 |

Olen ollut liian pitkään sinkkuna ja elämäntilanne tällä hetkellä sellainen, ettei aikaa tahdo jäädä deittailuun tai muuhun mukavaan. Iltaisin annan fantasioiden viedä ja kuvittelen itseni leikkimään jonkun ihanan miehen kanssa. Mun mielikuvitus on aika värikäs jo luonnostaan, mutta haluaisiko joku ruokkia sitä vielä hiukan lisää? Mies, ole kiltti ja kerro miten haluaisit tulla hellityksi, kosketetuksi, vietellyksi. Konkreettista vastalahjaa en voi antaa, mutta pääset ehkä mun tämän illan fantasioiden päätähdeksi ja saatan ehkä tarinoida lyhyesti jotain takaisinkin siitä miten asiat voisivat edetä jos....

t. N34

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tommosist oo nihkään jitka tyytyy fsntasoimaan kodissaan. ota tämmönen 44mies nuolemaan pillusi ja laukomaan sut tähtiin lisäks panemaan päivä tai vkl. no tietysti joku liikuntajuttu jos nähtäis tutustuttas pyytäsit suihkuun ja minä pyytädin hierontaa samal saisit itseki ja sit mentiin

Vierailija
2/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin niinkuin vaatteet päällä esim. kun halataan ja nainen hivelee niskaa. Jotenkin se on semmoinen intiimi ja hellä tunne, jossa on jo paljon lupausta...

Naidessa, kun olen päällä ja nainen upottaa kyntensä pakaroihini ja painaa minua pepusta vielä tiukemmin kiinni naiseen.

Tämmöistä noin äkkiseltään tuli mieleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin niinkuin vaatteet päällä esim. kun halataan ja nainen hivelee niskaa. Jotenkin se on semmoinen intiimi ja hellä tunne, jossa on jo paljon lupausta...

Naidessa, kun olen päällä ja nainen upottaa kyntensä pakaroihini ja painaa minua pepusta vielä tiukemmin kiinni naiseen.

Tämä oli ihana. Tuo miehen niskan hyväily on itse asiassa pyörinyt mun viimeisimmissä fantasioissa. Hyvä kuulla että ainakin joku mies pitäisi siitä oikeastikin :)

Ap

Vierailija
4/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli ihana. Tuo miehen niskan hyväily on itse asiassa pyörinyt mun viimeisimmissä fantasioissa. Hyvä kuulla että ainakin joku mies pitäisi siitä oikeastikin :)

Ap

Se tuntuu taivaalliselta. Ylipäätään koskettelu ennen kuin vaatteet lähtee. Ja jos naisesta tuntee ja aistii, että käy sinuun kuumana ja haluaa sinua, se lisää aistimuksia hurjasti.

Vierailija
5/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kättely riittää

Enenpää en halua

M38

Vierailija
6/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se tuntuu taivaalliselta. Ylipäätään koskettelu ennen kuin vaatteet lähtee. Ja jos naisesta tuntee ja aistii, että käy sinuun kuumana ja haluaa sinua, se lisää aistimuksia hurjasti.

Mmh.. Olisi ihana päästä kiehnäämään, kiusaamaan ja ehkä vähän painimaankin. Nimenomaan vaatteet päällä miltei räjähdyspisteeseen asti niin, että laukean melkein heti kun mies lopulta työntyy sisään. Rukoilisin miestä jatkamaan panemista ja tekemään sen juuri tasan niin kovaa ja sillä tavalla kuin mikä häntä sattuisi juuri sillä hetkellä miellyttämään.

Ai luoja.. kamala himotus päällä taas. Nyt kun pääsisi jonkun ihanan miehen haltuun :)

Ap

Vierailija
7/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielurisoilla terskaan koskeminen toimik aina

Vierailija
8/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useasti suhteessa ja olen nytkin. Mutta koskaan en ole tavannut naista, joka tykkäisi silitellä ja hipsutella. Siis molemmin puolin.

Rakastan silitellä naistani. Rakastan hieroa naistani. Osoitan arvostukseni, kunnioitukseni, ihailuni ja välittämiseni koskettamalla. Silityksillä, hipaisuilla, hieromisella ja halauksilla. Ja 90% niistä ei ole tarkoitus johtaa seksiin.

Koskaan ei kohdalleni ole osunut naista joka arvostaisi ja pitäisi noista asioista. Ja se on mielestäni käsittämätöntä!!

Olisin maailman onnellisin mies, jos kohtaisin naisen joka osoittaisi edes jollain tasolla vastaavasti välittämistään minulle..

Naiset, koskekaa. Edes hipaisten!

Pieni sipaisu pakaralle keittiössä ohittaessa. Pieni kevyt kosketus kämmeneen eteisessä pukiessa. Kevyt suudelma otsalle kun istuudutte sohvalle.

Pieniä, niin pieniä eleitä. Ja saatte miehen joka hetkeäkään empimättä syöksyy tuleen puolestanne!

M37

Vierailija
9/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut useasti suhteessa ja olen nytkin. Mutta koskaan en ole tavannut naista, joka tykkäisi silitellä ja hipsutella. Siis molemmin puolin.

Rakastan silitellä naistani. Rakastan hieroa naistani. Osoitan arvostukseni, kunnioitukseni, ihailuni ja välittämiseni koskettamalla. Silityksillä, hipaisuilla, hieromisella ja halauksilla. Ja 90% niistä ei ole tarkoitus johtaa seksiin.

Koskaan ei kohdalleni ole osunut naista joka arvostaisi ja pitäisi noista asioista. Ja se on mielestäni käsittämätöntä!!

Olisin maailman onnellisin mies, jos kohtaisin naisen joka osoittaisi edes jollain tasolla vastaavasti välittämistään minulle..

Naiset, koskekaa. Edes hipaisten!

Pieni sipaisu pakaralle keittiössä ohittaessa. Pieni kevyt kosketus kämmeneen eteisessä pukiessa. Kevyt suudelma otsalle kun istuudutte sohvalle.

Pieniä, niin pieniä eleitä. Ja saatte miehen joka hetkeäkään empimättä syöksyy tuleen puolestanne!

M37

Wau. Toivottavasti pääset kokemaan vielä sellaisenkin suhteen, jossa saat noita kaipaamiasi kosketuksia ja hellyydenosoituksia. Voisin kuvitella että on välillä turhauttavaa, jos hellyyden tarve ja tavat osoittaa rakkautta ovat kovin erilaiset.

Pieniä viattomia virtuaalihaleja sinne ja lämpöä talveen :)

Vierailija
10/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska on kyllä herkkä. Polvet tärisee kun vaimo ohi mennen sitä suutelee. Omasta mielestäni kaikki toimii suunnilleen, mitä nainenkin toivoo. Seksin aikana voi ottaa lujempaakin kiinni ja perästä sitten vuorotellen hiplailla ja hyväillä.

Vierailija
11/11 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miul ei oo mitää kokemusta seurustelusta ja oon neitsyt, nii voi olla et en tiiä mitään… Mutta, luulen et tykkäisin todella paljo siitä, et nainen istuu sohvalla ja miun pää olis häne sylissä ja kateltas samalla jotai sarjaa ja silittäs hiuksii. :) Takaapäin halailu, ku laittaa ruokaa tai pesee hampaita, olis kivaa. Kaulahuivista nappaisi kiinni ja vetäisi lähemmäs pusua varten. :3 Sellane olis aika villii, jos nainen yllättäs aina välillä tulemalla mukaan suihkuun. :D Sänkypuuhissa tykkäisin varmaa siitä, jos nainen olis päällä kasvot miuu päi. Toi saattas olla lemppariasento, mut mitäpä mie voin tietää. Sellane leikkisyys läheisyydessä olisi todella, todella, iso plussa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi