Uskaltaako Finnkinon sarjalippuja ostaa vai voiko siinä menettää rahansa?
Mietin lähinnä sitä, kuinka todennäköistä on että Finnkino menee konkurssiin tai iso osa sen leffateattereista lopetetaan, jolloin lippuja on vaikea myydä täydellä hinnalla eteenpäin.
Kommentit (8)
Itse ostan joka vuosi niitä lahjaksi, mutta nyt en osta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuokaan, mutta milloinnoin ylipäätään on turvallista käydä leffassa. En ostanut mitään teatteri- tai kulttuurilippuja tänä jouluna - juurikin epävarmuuden vuoksi.
Tänäänkin on hyvä päivä käydä leffassa.
Olin eilen näytöksessä, jossa oli tasan 3 katsojaa ja yli 100 tyhjää paikkaa. Tartuntariski oli käytännössä olematon.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostan joka vuosi niitä lahjaksi, mutta nyt en osta.
En mäkään lahjaksi uskaltaisi, mutta itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuokaan, mutta milloinnoin ylipäätään on turvallista käydä leffassa. En ostanut mitään teatteri- tai kulttuurilippuja tänä jouluna - juurikin epävarmuuden vuoksi.
Tänäänkin on hyvä päivä käydä leffassa.
Olin eilen näytöksessä, jossa oli tasan 3 katsojaa ja yli 100 tyhjää paikkaa. Tartuntariski oli käytännössä olematon.
Niinpä. Leffassa käymistä pelätään ihan turhaan. Suurin osa paikoista on pois käytöstä ja turvavälit toteutuu hyvin.
Eihän lahjakortissa oikeastaan ole mitään järkeä. Turhaan riskin kasvatusta ja mielipahaa, kun käykin niin, ettei niitä voikaan käyttää. Parempi antaa käteisenä ja siihen saatelappu rahan käyttötarkoituksesta.
Jos kohde on vähävarainen, niin ei missään tapauksessa tilisiirtona.
Pidän riskiä niin pienenä, että olen jo ostanut omat joululippuni. En silti lähde neuvomaan muita, vaan jokainen tekee omat päätöksensä itse.
Saatiin kyllä kaikki aiemmin ostetut liput käytettyä koronasta huolimatta, mutta nyt ei ole tarvetta ostaa uusia kun vanhoja on edelleen tallessa. En niinkään koe ongelmaksi olemattoman tartuntariskin vaan suppean ohjelmiston, koska koronan vuoksi monia ensi-iltoja on siirretty ensi vuodelle. Jos nyt olisi pakko ostaa elokuvalippuja niin tukisin ennemmin pieniä elokuvateattereita kuin monikansallista ketjua.