Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toistuva uni tuntemattoman henkilön viettelystä - mitä tarkoittaa?

Vierailija
02.12.2020 |

Siis unissa minä olen iskemisen ja ihailun kohteena. Tämä viettelijä ei yleensä ole kukaan tuntemani henkilö vaan päästä vedetty hahmo: esimerkiksi viimeöisessä unessa tyyppinä oli tunnetun kansainvälisen artistin ja suomalaisen tubettajan yhdistelmä (heh). Kaikille näille unille on yhteistä se, että olen itsekin ihastunut kyseiseen henkilöön, mutta pääpaino on sillä että minua yritetään saada "haaviin" ja nautin siitä paljon... niin paljon, että herätessä on lähes sydänsuruinen olo. Useimmiten nämä unet päättyvät juuri, kun asiat alkavat edetä miellyttävään suuntaan.

Olen keski-ikäistyvä perheenäiti, jolla on pitkä avioliitto takana. Tunnistan kyllä itsessäni kaipuuta halun kohteena olemiseen sekä ylipäänsä siihen, että joku ihailisi minua ja osoittaisi sen suoraan. En ole kokenut kumpaakaan elämässäni erityisen vahvasti, vaan olen monesti ollut se aloitteellinen osapuoli suhteissa tai yhden illan jutuissa. Lisäksi aviomieheni on aika tyypillinen "ei puhu eikä pussaa"-tapaus.

Mistähän tämä uni kertoo teidän mielestänne?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset etsivät unille jotain erityisiä tarkoituksia? Sinähän kerroit jo että miksi tuollaisia unia näet, mitä enempää tästä voisi sanoa.

Vierailija
2/5 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset etsivät unille jotain erityisiä tarkoituksia? Sinähän kerroit jo että miksi tuollaisia unia näet, mitä enempää tästä voisi sanoa.

Huvikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voispa unia ohjelmoida.

Vierailija
4/5 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä kiinnostaa, kuka artisti ja kuka tubettaja.

Vierailija
5/5 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit jo itse mistä uni kertoo tuossa viestin toisessa kappaleessa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi