Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä uusia taitoja olette opetelleet tänä vuonna?

Vierailija
02.12.2020 |

Nyt kun ainakin oletettavasti osalla on jäänyt enemmän aikaa koronan aiheuttaman lisääntyneen kotona olemisen takia. Oletteko opetelleet esim. uusia kieliä, askartelua, maalamista tai vaikka kukkien kasvatusta? Minä juuri tajusin että itse olen viimein oppinut neulomaan sukkia (kantapäät) ja seuraavaksi aion opetella virkkaamaan. Mikä vielä hauskempaa, niin mieheni on opetellut kihartamaan hiukseni ja tekee sitä kuulemma mielellään.

N30

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkien meulominen myös minulla. Lisäksi opetelin tekemään torkkupeittoja muullakin tavalla kuin perinteisellä isoäidin neliö tekniikalla.

Vierailija
2/7 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin äsken kahvittelun lomassa mieheltäni haluaisiko hän kihartaa hiukseni ja hänen ilmeensä olisi pitänyt saada kuvattua. Mutta aloitukseen, itse olen yrittänyt opetella ranskan kielen alkeita, en tiedä miksi mutta se kieli on kiehtonut aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhanhoidossa kokeilin ekaa kertaa "no dig" -menetelmää sekä ruutuviljelyä. Tuli hyvä sato. Jopa avomaalla viljellyt tomaatit kypsyivät melko hyvin.

Työelämässä opettelin kaksi isoa, minulle uutta, kokonaisuutta. Eli kehitin ammattitaitoani. Työstä tuli taas paljon mielekkäämpää kun avautui uusia mahdollisuuksia ja pääsin pois leipääntymisen tympeästä tunkkaisuudesta.

Vierailija
4/7 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin pääsemään myrkyllisistä ihmisistä eroon.

N30

Vierailija
5/7 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin kokkaamaan parempaa ruokaa.

Vierailija
6/7 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoanlaitto minullakin. Söin aina ennen töissä lounasruokalassa ja kotona sitten vain jotain voileipää tms. Viikonloppuisin söin ravintolassa. Nyt olen opetellut tosiaan kokkaamaan ja se alkaa jo sujua mukavasti.

Vierailija
7/7 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianon soitto