Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ymmärsi kaverin vaimon elämän rankkuutta

Vierailija
11.04.2014 |

Oikein huvittaa.

Mies kertoi  huolestuneena, että hyvän työkaverin on varmaan vaihdettava työpaikkaa lähemmäs kotia, jotta työmatka lyhenisi. Miehellä oli pieni lapsi ja miehet työmatkat + työpäivä tekivät arjesta turhan raskasta _vaimolle_, joka joutui aina hakemaan lapsen iltapäivällä hoidosta ja olemaan tämän kanssa alkuillan kaksin.

Mieheni ihan tosissaan selitti, että kaveri on kotona vasta kuuden aikoihin, joten vaimon on todella raskasta olla kotona lapsen kanssa.

Samalla kun mies tämän sanoi, ja minä katsoin häntä vähän hitaasti, niin mies tajusi itsekin sanojensa hassuuden. Hän itse on nimittäin vain todella harvoin tullut kotiin ennen kuutta, vaikka työmatkaa on vain 10 min. Eipä mies ollut yhtään huolissaan minun jaksamisestani silloin kuin minä olin lasten kanssa kotona, lapset olivat päiväkoti-ikäisiä tai nyt kun lapsia pitää iltaisin kuljettaa harrastuksiin. Mutta kaverin vaimon jaksamisesta oli selvästi huolissann.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut käydä vähän lohduttamassa :-)

Vierailija
2/12 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hän siinä puhuessaan oivalksi jotain oleellista myös sinun jaksamisestasi, ja osaa arvostaa nyt myös sinua entistä enemmän. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Voihan olla, että miestäsi ärsytti työkaverin lähtö, mutta sinulle puhuessaan hän jotenkin epähuomiossa korosti niitä lähdön syitä. Ja tosiaan, ehkä hän myös itse oivalsi että voisi parantaa omaa toimintaansa.

Vierailija
4/12 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudelta? Raskasta?!!!!!?

Vierailija
5/12 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
6/12 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on empaattinen mies. Ole onnellinen!!!

Vierailija
7/12 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies nyt kysellyt sinun jaksamisesi perään? ;)

Ja niin se usein menee, että oman vaimon/miehen tekemisiä pidetään itsestäänselvyyksinä, mutta sitten kun joku vieraampi kertoo samat asiat niin se on paljon vaativampaa ja kunnioitettavampaa.

Vierailija
8/12 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miehesi sanoa kaverilleen, että vaimon pitää lopettaa valitus ja hoitaa hommansa kuten muidenkin HYVÄT vaimot tekevät.

Vierailija
9/12 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sitten itse ole saanut suutasi auki ja kertonut, että arjen pyörittäminen on sinulle raskasta? Taidat olla kateellinen siitä, että jollakin toisella on huomaavaisempi aviomies kuin sinulla tai enemmän rohkeutta pyytää kumppaniltaan läsnäoloa arjessa.

Mistä sinä tiedät, millainen työkaverin perhetilanne on? Vaimolla voi olla sairautta, lapsi voi olla jotenkin raskas, vaimon pitäisi ehkä tehdä kotonakin vielä töitä, lapsia voi olla useita... Jos kerran työkaverilla on mahdollisuus työllistyä lähelle kotia, niin hyvähän se vain heidän perheellensä on. Moni lapsi sitä paitsi menee nukkumaan jo kahdeksan aikoihin, joten mies ei varmaan edes näe lastaan kuin pari tuntia päivässä. Rankkaa se sille lapsellekin on ja voi aiheuttaa käytöshäiriöitä, joita vaimo sitten joutuu kestämään kaikki iltapäivät. Ehkä vaimo toivoo yhteisiä hetkiä koko perheen voimin, mutta niistä ei tule koskaan mitään, kun mies tulee niin myöhään töistä.

Minusta tuo toinen vaimo on fiksu ja onnenpekka.

Vierailija
10/12 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minun miehen kaverin vaimo, kävi synnyttämässä polikliinisesti, niin mun mies ihailevasti mulle kertoi, että oli niinku Se ei olis ikinä synnyttänyt. :-o Minä odotin viimeisillään toista lasta.

Vierailija
11/12 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts! :s kylläpä on yks valopää sun mies

Vierailija
12/12 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa raskasta. Meillä mies on harvoin kotona arkisin ennen yhdeksää illalla, ja ei mulla kyllä ole mitenkään erityisen raskasta. Lapset 2,5 v ja 6 kk. Toki toiset tykkäävät valittaa enemmän kuin toiset ja toisilla taas voi olla vaikeammat lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän