Jouluverhot?
Selittakaa tyhmalle mika idea niissa on?
Meilla ainakin on tuhansia maksaneet verhot lapi vuoden. Suunniteltu sisustukseen sopiviksi, lisaksi ikkunat ovat melkein lattiasta katton.
Nayttaisi hurjalta jos tontut hyppisivat ikkunoissa.
Kommentit (6)
Miksi pitäisi selittää? Sun näkökulmaa asiaan tuskin pystyy muuttamaan.
Mulla nyt ei ole tuhansien verhoja, mutta en ymmärrä minkäänlaista kausivaihtelua verhoissa. Ostan sellaiset joista pidän ja sopii sisustukseen ja vaihdan sitten kun haluan uudet. Ja kaappiin ei jää vanhoja lojumaan.
Minä vaihdan verhot kaksi kertaa vuodessa keittiöön ja olohuoneeseen. Loka- ja maaliskuussa. Tykkään kun kodin ilme vaihtuu, talviverhot on jouluisen väriset mutta ei niissä tonttuja ole. Ihan vaihtelun vuoksi tykkään tehdä näin. Lisäksi meille porottaa noihin huoneisiin iltapäiväaurinko kesällä, joten kesällä on vaaleat verhot joissa haalistuminen ei näy. Voi kuule, vaihdan jopa eri matot talveksi, mitäs siihen sanot :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla nyt ei ole tuhansien verhoja, mutta en ymmärrä minkäänlaista kausivaihtelua verhoissa. Ostan sellaiset joista pidän ja sopii sisustukseen ja vaihdan sitten kun haluan uudet. Ja kaappiin ei jää vanhoja lojumaan.
https://kangaskauppa.com/joulukankaat
Riippuu tietysti verhoistakin;-)
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on kolmet eriväriset silkkiverhot joita vaihtelen kun siltä tuntuu. Yleensä keväällä laitan vaaleanvihreät tai valkoiset, syksyllä tummanpunaiset. Joskus on mennyt koko vuosi samoilla verhoilla. Näin olen tehnyt jo yli 10v.
Mitä selittämistä niissä on? Toiset tykkää ja toiset ei. Älä vaivaa pientä päätäsi asioilla jotka menee sulla yli ymmärryksen 😏