Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä motivaatio takaisin?

Luuseri läski
30.11.2020 |

Oon tiputtanut painoa 20kg ja nyt puolessa vuodessa haalinut takaisin jo puolet. Mä oon niin pettynyt itseeni. Mistä uus buusti päälle jaksaa taas syödä fiksusti? Nyt on ollut henkisesti rankkaa ja huomaan syömisen olevan oiva tapa sitä paikata ja tässä sitä ollaan. Mut haluan lopettaa. Apuja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/5 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettele nyt ne mitä eilen söit, kerromme syitä siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Painonpudotus on "helppoa" verrattuna siihen miten sen saa pysymään alhaalla.

Pystyit jo siihen, pystyt nytkin.

Vierailija
4/5 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta dieetit ja ajattelu laihdutuksesta. Ala rakastaa itseäsi. Itse ajattelen salilla käynnin kehonhuoltona. sanon aina itselleni, että tämä tunti on fyysisen kehoni hetki. Kuulostaa hassulle.. Verrattuna entiseen, pitää saada paremman näköinen kroppa - ajatteluun, toimii paremmin. Tahdo hyvää itsellesi, niin keholle kuin mielelle. Teet terveellisiä valintoja silloin luonnostaan. Äläkä moiti itseäsi, jos et aina niin teekään.

Vierailija
5/5 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kerrallaan, pala kerrallaan. Ei kannata lähteä siitä että teenpä tästä kerralla 100% totaalimuutoksen elintapoihin vaan pala kerrallaan ja kunnon mukaan sopivassa tahdissa. Ylirasittuminen ei ainakaan vie asiaa eteenpäin eli sitä kannattaa varoa. Vaa'allakin voi käydä kerran viikossa eikä päivittäin tai monta kertaa päivässä.

Jos on syömisen kanssa ongelmia (herkut yms) niin pidä vaikka viikko päiväkirjaa jossa lukee jokainen ruoka ja välipala mitä on syöty ja juotu. Siinä tulee dokumentoitua itselle että mistä kohtaa voi muuttaa tapoja jos niissä on tarve muuttamiselle.