Vehkoo valittaa korkeimpaan oikeuteen(jos saa luvan) mielipiteen vapaudesta.
Miten nat
siksi haukkumisen epääminen oikeudessa on merkki siitä ettei poliitikkoja saa arvostella?
https://yle.fi/uutiset/3-11673157
Kommentit (10)
Eikö enää kiinnosta tämä keskustelu?
ap
Kunnianloukkauksestahan tuo nimittely menee, ei arvostelulta.
Liittyikö tähän joku mesoava maahanmuuttanut jolla on vaikeuksia työllistyä?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, eikä se nyt tässä ole pointti vaan se, että toimittaja pitää haukkumista nat
sipelleksi sananvapautena ja mielipiteen vapautena. Luulisi että toimittajakoulusta olisi tullut parempi oppi mitä kysesiset termit tarkoittavat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Samaan sarjaan menee koulutettu lääkäri, jota fasistiksi joku työtön toimittelija nimitteli ja sai tuomion.
Jep. On ihan eri asia toimittajamaisesti vihjata, kuin suoraan nimitellä. Eikä tätä enää osata? Ennen toimittajat tekivät sitä jopa niin hyvin että oli vaikea päätellä mitä miletä itse toimittaja on.
Onko tämä taas joku persuvalitus jossa surutta ensin sananvapauden nimissä itse sanotaan mitä törkyä vaan ja sitten isot aikuiset miehet valittaa kun joku sanoo takaisin? Sellaista muna_tonta pas*ahousumeininkiä?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä taas joku persuvalitus jossa surutta ensin sananvapauden nimissä itse sanotaan mitä törkyä vaan ja sitten isot aikuiset miehet valittaa kun joku sanoo takaisin? Sellaista muna_tonta pas*ahousumeininkiä?
Vihersuvakki joka on jahtaamassa milloin ketäkin vihapuheesta käräjille syyllistyi nyt siihen itse.
Tasa-arvo.
Isot miehet, olette kyllä vit*n säälittäviä munattomia pellejä. Menkää punaiselle torille itkemään tuskaanne!
Tuomiohan oli täysin oikea.