Voi ei apua mitä teen!! Nolo tilanne. Naapuri näki miten tirkistelin heidän ikkunasta.
Olin naapurin pihan puolella sen takia, että epäilin tuulen lennättäneet pahvikahvikupin naapurin puolelle. He eivät itse olleet kotona.
Menin heidän pihalleen ja samalla ihan varovasti kurkkasin sisään.
Halusin nähdä, että oliko talo samanlainen, kuin meillä.
Nimittäin ikkuna järjestys on sama. Tihrustaessani sisään yhtäkkiä huomasin pariskunnan seisomassa olohuoneessa suu auki. Olivat tulleet etupihan kautta enkä ollut kuullut.
Menin padiikkiin ja lähdin juoksemaan. Hyppäsin aidan yli ja kaatusin siihen perään.
Voi vitsi! Mies töissä, mutta saa varmasti tietää sillä ovat tuon rouvan kanssa samassa firmassa töissä!!
Kommentit (12)
Joo niin varmaa lähet jtn mielikuvitus kahvikuppiasi hakemaan? Löytyikö? Taisi olla vain tekosyy päästä naapuriin?
Kerrot seuraavan kerran tavatessanne sairastavasi ulla taalasmaa- syndroomaa
Oli samanlainen tai ei se ei kuulu sinulle. Olet tunkeutunut toisen tontille.
Mene soittamaan naapurin ovikelloa ja kerro, että tulit hakemaan pahvimukia, joka oli lentänyt heidän pìhalleen. Samalla halusit näyttää heille, miksi olit siellä. Olithan sinä yllättynyt, kun he katsoivat ja jouduit paniikkiin. Pyydä anteeksi ja lupaa pitää mukit jatkossa omalla pihalla.
Hanki elämä. Väsynyttä läppää. Ole onnellinen, että sulla ei ole oikeita ongelmia, ap.
Mika teita vaivaa? Sairaalloinen uteliaisuus? Minulle ei ole tullut edes mieleen menna kurkistelemaan naapureiden ikkunoista.
Sitapaitsi ainakin meidan alueella on sellainen kaavoitus etta ei paase katsomaan naapurin ikkunoihin vaikka ei olisi verhojakaan.
"Kahvikuppi lennähti". Ap, sinun täytyy hioa tarinaasi. Tuo ei ikinä mene läpi.
Hyviä selityksiä ovat esimerkiksi karanneet lemmikit, olit kuulevinasi palohälyttimen, menit vahingossa väärälle pihalle, halusit lainata lumikolaa/haravaa tms.
Haha taa oli hauska. Tykkaan kurkistella ja usein huomaan vaan kun Verhoja vedellaan ikkunan eteen.
Eikohan kaikki ole hieman uteliaita.. kuin akvarioon kattois.. hypnoottista